انهدام باند سرقت موتورسیکلت در تهران

رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت خبر داد و گفت: در این پرونده چهار سارق بازداشت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار ولیپور گودرزی در این خصوص اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی موتورسیکلت در شمال تهران بخصوص منطقه امامزاده قاسم، گلابدره و آبک موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

علت قتل دختربچه ۲ ساله الیگودرزی‌ مشخص شد + جزئیات

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، چهار عضو یک باند سرقت موتورسیکلت در ساعات پایانی شب راهی معابر خلوت شده و پس از شناسایی موتورسیکلت‌ اقدام به سرقت آنها با تخریب قفل کرده و از صحنه جرم متواری شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند این سرقت‌ها توسط چهار مرد جوان انجام شده و مالخر این پرونده فردی سابقه دار است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با روش‌های علمی و پلیسی مخفیگاه متهمان پرونده را در نقاط مختلف تهران شناسایی کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه‌های موردنظر شدند و چهار مرد جوان را به عنوان سارق و مالخر در عملیاتی منسجم بازداشت کردند.

سردار ولیپور گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی هدف تحقیق قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت هفت موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کرد؛ همچنین در بازرسی از مخفیگاه مالخر چهار موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =