دستگیری ۵ متهم در نزاع مسلحانه در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پنج متهم اصلی پرونده نزاع مسلحانه در مشهد شناسایی و دستگیر شده و ۲ قبضه اسلحه وینچستر نیز از آنان کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سردار احمد نگهبان افزود: اوایل اردیبهشت ماه امسال، با تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و اعلام نزاع دسته جمعی مسلحانه در بلوار حر، مامورین کلانتری شهید باهنر مشهد به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات قتل هولناک در همدانک / ۵ نفر خانواده جان باختند

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های اولیه، درگیری با سلاح گرم بین دو طائفه در پی اختلافات قبلی رخ داده بود و متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در این درگیری سه نفر رهگذر و ۲ نفر از طرفین دعوا هدف ساچمه‌های اسلحه‌های شکاری قرار گرفتند که مصدومین به بیمارستان منتقل و ۲ متهم مورد نظر نیز پس از اقدامات درمانی بازداشت شدند.

سردار نگهبان افزود: پس از چند ماه تلاش شبانه روزی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و هوشمندی پلیس، سرانجام هویت پنج متهم اصلی این نزاع شناسایی و متهمان در اقدام غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی گفت: ۲ نفر از متهمان تبعه بیگانه و سه متهم هم تابعیت نامعلوم داردند که پس از عملیات غافلگیرانه دستگیر که از آنان ۲ قبضه اسلحه وینچستر کشف که تحقیقات تکمیلی از آنان توسط پلیس امنیت عمومی مشهد ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =