بازداشت سارقان حرفه ای در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان از بازداشت سارقان حرفه‌ای غیربومی خودرو در شهرستان رشت خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت پراید اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ علیرضا حدادی امروز (سوم شهریور ماه) رعایت نشدن نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان ارزیابی و اظهار کرد: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید:

انهدام باند سرقت موتورسیکلت در تهران

وی توضیح داد: درپی شکایت شهروندی درباره سرقت پراید، ارجاع پرونده‌ به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او از انجام تحقیقات میدانی و به‌دست آمدن مشخصات ظاهری سارقان این پرونده‌ ها خبر داد و بیان کرد: با شناسایی هویت این افراد، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی با تعقیب و مراقبت چند ساعته متهمان را در شهرستان رشت دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به اینکه سارقان غیربومی در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت خودروی پراید اعتراف کردند، افزود: سارقان ۶۳ و ۲۰ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

حدادی با بیان اینکه استفاده از وسایل بازدارنده مانند دزدگیر در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیرگذار است، از مردم خواست از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و بدون روشنایی خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =