کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تشکیل شد

با هدف تسهیل در فرایند رسیدگی به اسناد معاملاتی داریوش جاوید، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن بازدید از ظرفیت های این دانشگاه در استان سمنان در جلسه کمیسیون معاملات این استان شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، جلسه کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به میزبانی واحد سمنان برگزار و به نیازهای معاملاتی و مالی واحدهای دانشگاهی این استان رسیدگی شد.

بر اساس این گزارش در سفر یک روزه معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاداسلامی و هیات همراه به استان سمنان، داریوش جاوید از ظرفیت‌ها، امکانات و همچنین از پروژه‌های نیمه تمام واحد سمنان بازدید و بر اتمام پروژه‌ها تاکید کرد.

در این جلسه گزارش بازدیدهای میدانی بازرسان سازمان مرکزی از واحدهای دانشگاهی استان سمنان به تفکیک هر واحد مطرح و برای تصمیم گیری به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید.

همچنین مسایل و موضوعات ارجاع شده به کمیسیون معاملات استان، توسط سرپرستان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مطابق بخشنامه‌ها و شیوه نامه‌های مربوطه و با رعایت صرفه و صلاح واحدهای دانشگاهی تصمیم‌های لازم اتخاذ و مجوزهای مورد نیاز صادر شد. 

انتهای پیام /

کد خبر: 1163767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =