دوره آموزشی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برگزار شد

با هدف تبیین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی دوره آموزشی در واحدهای استان سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، علیرضا مرتضایی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: دوره آموزشی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور روسا، معاونین و مدیران میانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: داشتن راه کنشی دقیق و حساب شده با رویکرد آینده نگرانه نه تنها یک الزام مدیریتی که ضرورت تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است.

 مرتضایی با یادآوری ابلاغ سند تحول و تعالی از سوی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان‌ها لزوم زمینه سازی برای سازماندهی نیروها و باز طراحی فرآیندهای سازمانی در واحدها را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: به همین منظور برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات تبیینی با هدف بسترسازی و مشارکت تمامی اعضا، در تمامی سطوح و لایه‌های سازمانی ضروری است.

 وی افزود: مدرس این دوره خانم فرشته واعظی جزئی، دبیر ستاد راهبری و نظارت بر سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است که به صورت مجازی در سطح واحدهای استان سمنان برگزار شد.

 بر اساس این گزارش پس از ابلاغ سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی از سوی دکتر مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، دکتر محمد علی شریعت به عنوان مدیر پیاده سازی سند تحول و تعالی در استان سمنان منصوب و ضمن برگزاری جلسات تبیینی، فعالیت‌های سازمانی در قالب ۱۰ کمیته راهبردی برنامه ریزی و در حال اجرایی سازی است.

کد خبر: 1164557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =