صدرنشینی تیم جودو دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در مسابقات کشوری

تیم جودو دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سکوی قهرمانی را از آن خود کردند.

مدیر مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری ایسکانیوز در بجنورد اظهار کرد: رقابت های قهرمانی جودو واحدهای دانشگاهی با حضور ۷۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تیم به میزبانی واحد زاهدان از سوم دی ماه به مدت دو روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد بجنورد میزبان جشنواره غذاهای محلی خراسان شمالی

کوروش خسرویار افزود: در این رقابت ها اعضای تیم جودوی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد به نمایندگی از منطقه ۸ با غلبه بر حریفان خود در تمامی اوزان(۶ وزن) و کسب مدای طلا در مسابقات جودوی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سکوی قهرمانی را از آن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: محمد جوادی فر، عباس حسین زاده، الیاس پاکدل، صادق آذرنگ، حامد رشیدی، جواد مرادی مدال آوران طلای این دوره از مسابقات بودند که با مربی گری روح الله پارساپور و سرپرستی علیرضا بهمنش در مسابقات  کشوری حضور داشتند.

به گزارش ایسکانیوز؛ دانشجویان منطقه ۳ و منطقه ۴ دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب به مقام های دوم و سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1165124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =