خودشناسی محور خداشناسی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، خودشناسی را مهمترین زمینه و محور خداشناسی دانست و تاکید کرد: بدون رسیدن به خودشناسی، شناخت جوانب گسترده خداشناسی امکان پذیر نخواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حیدری نارمندی در کارگاه شخصیت‌شناسی که به همت کانون تنفس آزاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور فاطمه اسفندیاری، استاد دانشگاه و دانشجویان رشته های مختلف در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد، هدف از برگزاری این کارگاه را شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی افراد اجتماع و تصمیم‌گیری برای نحوه ارتباط گیری موفق برای رسیدن به بالندگی خواند.

عضو هیئت علمی دانشگاه، خودشناسی را محور خداشناسی خواند و افزود: عواملی که در کارگاه های روانشناسی مطرح می شوند همچون رنجورخویی درونگرایی و برونگرایی وجدان کاری اخلاق حرفه‌ای انعطاف‌پذیری در مقابله با تغییرات برای نسل جوان و دانشجو جزو اولویت های آموزشی است، که جهت ارتقاء سطح زندگی و رویارویی در فراز و نشیب های پیش روی آینده دارای اهمیت فراوان است.

فاطمه اسفندیاری، سخنران و مدرس این کارگاه نیز هدف از برگزاری این کارگاه را بالا بردن عوامل شکل گیری نکات مثبت شخصیتی دانشجویان و به حداقل رساندن صفات منفی در دانشجویان عنوان کرد و گفت افزایش اعتماد به نفس در کنار خودشناسی نقش مهمی در رسیدن به موفقیت دارد.

این مدرس دانشگاه، افزود:  برآنیم تا با کمک گرفتن از تئوری های علمی و نحوه آموزش شیوه های شناخت عوامل آسیب رسان و نکات منفی میان جوانان روشهای کارگشا بر اساس اصول علمی روانشناسی آسیب های فردی و اجتماعی راکا بردی نموده و در نهایت شاهد درخشش دانش آموختگان و دانشجویان در مراحل مختلف زندگی باشیم.

این کارگاه با روشها و متد های جدید گفتگو همراه بود و درآن حاضران به بیان دیدگاههای خود و تست خودشناسی می پرداختند و موارد ضعف و نقصان افراد در حین بیان، مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1165563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =