دوره توانمند سازی «حقوق یاران» در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد

دوره توانمند سازی «حقوق یاران» به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی با حضور اعضای کانون بسیج حقوق دانان استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دوره توانمندسازی حقوق یاران، با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان و جمعی از اساتید این حوزه به همت کانون بسیج حقوقدانان به میزبانی دانشگاه آزاد بندرعباس بندرعباس برگزار شد، رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس با خیر مقدم به حاضران، این دانشگاه را بزرگترین مجتمع آموزش عالی استان هرمزگان خواند که توانسته با ۱۲۰ هزار دانش آموخته، خدمات بزرگ و ماندگاری را در این استان ثبت کند.

محمد حسین رنجبر، با اشاره به دانشکده علوم انسانی این دانشگاه و گروه حقوق این دانشکده، توسعه چشمگیر این رشته را با حضور اساتید مجرب استان و کشور مایه مباهات دانست  و یادآور شد: سر منشاء تعلیم و تربیت بسیاری از حقوقدانان این استان، دانشگاه آزاد اسلامی بوده و  توانتسته با رویکرد بنیادی و سیاست گذاری مناسب در توسعه نیروی انسانی و تربیت متخصص چشم انداز روشنی را به روی جامعه بگشاید.

وی با اشاره به سند جامع تحول و تعالی دانشگاه، سیاستگذاری ۵ ساله و ریل گذاری حرکت انقلابی در توسعه علوم انسانی به خصوص حقوق افزود: همگام شدن  و حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب در سند تحول و تعالی دانشگاه مورد ارزیابی و عملیاتی شدن قرار گرفته است و  دروازه های روشنی را به روی رشد و بالندگی دانشجویان و جامعه گشوده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه، سردار شهید اسلام «حاج قاسم سلیمانی» را نماد مقاومت ملی علیه دشمن خواند و گفت: ایستادگی این ابرمرد در مقابل دسیسه های دشمن و وحشیگری های داعش  موجب شد تا آمریکای جنایت کار با ترور این شخصیت راهبردی انقلاب، او را به درجه رفیع شهادت برساند.

دوره توانمند سازی «حقوق یاران» با حضور اعضای کانون بسیج حقوقدانان برگزار شد

رنجبر با بیان اینکه امروز راه و مکتب حاج قاسم، راهگشای حرکت جوانان انقلابی است یادآور شد: این عَلم با دست جوانان غیور ایران و با رهبری مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) تا انقلاب مهدی ادامه خواهد یافت.

این دوره ۸ ساعته  با سخنان سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) ادامه یافت و با سخنرانی ها و تدریس مدرسان دوره ادامه یافت.

کد خبر: 1166262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =