معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان منصوب شد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با حکم رئیس این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای ایسکانیوز از همدان، علی برهمند با صدور حکمی به عنوان معاون هماهنگی و برنامه ریزی  دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان منصوب شد.

مسابقات تکواندو پسران دانشگاه آزاد اسلامی کشور در همدان

در این حکم که به امضای ابوالفضل یدالهی اصلان دبیر هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان رسیده  آمده است: نظر به‌مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و توان و تجربیات خود و همکاران محترم و امکانات دانشگاه و با برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق اهداف تعیین‌شده براساس شرح وظایف اهتمام ویژه مبذول فرمایید.

علی برهمند استادیار گروه ریاضی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد همدان در حوزه‌های آموزشی، علمی و پژوهشی و اجرایی، سوابق درخشانی را ثبت کرده است.

وی در کارنامه اجرایی خود معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سما همدان، مدیرکل تحصیلات تکمیلی واحد همدان  و دبیر کمیته گسترش و آمایش استان همدان را دارد.

در این مراسم که با حضور شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد از  خدمات علیرضا رضایی قدردانی و  علی برهمند به‌عنوان معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1167011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =