چند روش از بین بردن جوش‌های سرسیاه بینی

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی جلوی آینه می‌روید متوجه دانه‌های سیاهی روی صورت به ویژه بینی خود می‌شوید که زیبایی و شادابی چهره شما را تحت تأثیر قرار داده‌اند و دوست دارید زودتر از شرشان خلاص شوید. اما آیا واقعاً می‌دانید چطور باید برای درمان جوش سرسیاه اقدام کرد؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یکی از روش‌ها، استفاده از نوارهای پاک‌کننده منافذ پوست است که خیلی سریع ما را به هدفمان می‌رسانند. گرچه این روش شاید بهترین راه برای خلاص شدن و درمان جوش سرسیاه و یا جلوگیری از بروز آن‌ها نباشد اما می‌تواند منافذ پوست را از چربی‌ها و کثیفی‌ها پاک‌ کند. 

بهترین روش برای جلوگیری از شل شدن پوست کدام است؟

در اصل هرکسی می‌تواند جوش سرسیاه داشته باشد اما کسانی که پوست ترکیبی و یا چربی دارند بیشتر مستعد آن هستند. اگر احساس می‌کنید که جوش سرسیاه بیشتر در اطراف بینی شما وجود دارند، به این خاطر است که پوست اطراف بینی بیشترین تراکم غدد سبوم را نسبت به سایر نواحی صورت دارد و این یعنی چربی بیشتر و پتانسیل بالاتری برای مسدود شدن دارد.

سیاسیلیک اسید انتخاب بسیار مناسبی برای تجزیه، تخریب و از بین بردن و درمان جوش‎های سرسیاه می‎باشد و جزء مواد قابل فروش بدون نیاز به نسخه است.

مصرف طولانی مدت آن برای چند هفته(هفته ای یکبار) باعث کاهش چشمگیر و درمان جوش‎ سرسیاه بعد از چند هفته می‎شود. سیاسیلیک اسید لایه برداری شیمیایی نرمی روی پوستتان انجام می‎دهد. در واقع این ترکیب بافت پوست مرده سطحی شما را تخریب می‎کند و باعث می‎شود بتوانید به راحتی آن را با شستشویی ساده از سطح پوستتان بشویید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =