پژوهشگران دایره‌المعارف حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تدوین کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به جان افشانی ها، ایثارگری های شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز، دفاع مقدس، نقش پژوهشگران را در تدوین دایره المعارف دفاع مقدس یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسین رنجبر در حاشیه تجلیل از خانواده شهید جعفر محمدی که با حضور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان، رئیس بنیاد شهید شهرستان بندرعباس، معاون فرهنگی دانشگاه، جمعی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه به همت امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد بندرعباس، در فضای عرفانی گلزار شهدای گمنام بندرعباس برگزار شد، دفاع مقدس را یک فرصت استثنایی و بی نظیر دانست که تمام برجستگی های اخلاقی و آموزه های دینی در آن متجلی و مفهوم واقعی ایثار، شهادت، شرافت و انسانیت به نمایش گذاشته شد.

وی تاکید کرد: پژوهشگران دانشگاهی باید در تدوین دایره المعارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ورود کنند و با استفاده از تجربیات، خاطرات و دستاوردهای رزمندگان، ایثارگران و...  در این امر مهم مشارکت کنند.

 سرهنگ رضا رکن الدینی ،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان و محمد رحیمی نژاد نخلی، رئیس بنیاد شهید شهرستان بندرعباس نیز در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و خانواده شهدا را سرمایه های بزرگ انقلاب و نظام خواندند.

پژوهشگران دایره‌المعارف حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تدوین کنند

مریم کناری مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، نیز در این آیین با قدردانی و خیر مقدم از حضور ارزشمند و فعال مسئولان در تجلیل از خانواده های معظم شهدا گفت: امور شاهد و ایثارگران دانشگاه در راستای سیاست های کلان دانشگاه و در زیر مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه  افتخار دارد با اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی ، کارگاه های تخصصی ویژه فرزندان شهدا جهت ارتقا سطح علمی و فرهنگی جوانان این مرز و بوم تلاش می کند و امید دارد تا مسئولان محترم با پشتیبانی همه جانبه از فرزندان شهدا،  این عزیزان را همراهی کنند.

تجلیل از مقام شامخ شهید جعفر محمدی و اهدا لوح سپاس به خانواده این شهید شهیر در جوار ملکوتی گلزار شهدای گمنام دانشگاه پایان بخش این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =