ویژه‌برنامه‌های خاص نوروزی در میدان آزادی برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌ «دهکده بهار ایران» به مناسبت گرامیداشت آئین‌های نوروز در محوطه برج آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدرحیم مرتضوی؛ شهردار منطقه 9 اظهار کرد: در راستای ایجاد فضای نشاط شهروندی، شهرداری منطقه با همکاری مناطق 10 و 21 شهرداری تهران، ویژه‌برنامه‌های نوروزی را در غرب پایتخت تدارک دیده است.

عروسک‌گردانی در جشن بهار

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مدنظر اظهار کرد: گذرگاه اقوام در میدان آزادی، جشنواره غذای محلی، سوغات و صنایع دستی در سیاه چادرهای عشایری با پوشش‌های محلی مستقر و آیین و رسوم نوروزی را به همراه موسیقی محلی اجرا می‌کنند همچنین بازارچه سنتی در قالب 40 غرفه نیز در حاشیه این مراسم دایر است.

شهردار منطقه9 عنوان کرد: از جمله مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری آیین و رسوم ملل فارسی زبان در میدان و در جوار برج تاریخی آزادی اشاره کرد.

مرتضوی با اشاره به دیگر برنامه بانشاط اجرایی در منطقه تصریح کرد: امکان ایجاد فضایی دلچسب برای تمامی اقشار و گروه‌های سنی مختلف با امکان ایجاد یک شهر بازی پرتابل و کارگاه‌های خلاقیت و بازی vr برای کودکان تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: برگزاری جنگ شادی به همراه حضور خواننده‌های مطرح و گروه‌های آکروبات باز از دیگر برنامه‌های متنوعی است که در ایام نوروز از ساعت 20 لغایت 24 اجرا می‌شود.

براساس این گزارش، ویژه برنامه‌های نوروزی منطقه9 در میدان و برج آزادی در ایام نوروز و از یکم فروردین ماه سال 1402 ساعت 17 لغایت24 اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1175387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =