باند اوراق خودروهای سرقتی در تهران منهدم شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند اوراق خودروهای سرقتی در تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی قاسم‌پور با اشاره به یکی از پرونده‌های اخیر پلیس پیشگیری در پایتخت گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان، در گشت‌زنی‌های خود به یک خودروی ۲۰۶ مشکوک شده و از این خودرو بازرسی به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری استاد تقلبی با ۸۸ فقره سرقت لپ تاپ

وی افزود: هنگام بررسی این خودرو، همکاران متوجه شدند موتور این خودرو تعویض شده است. با استعلام مشخصات محرز شد که موتور خودرو مربوط به خودروی ۲۰۷ است که سال گذشته به سرقت رفته بود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در ادامه، راننده این خودرو اعتراف کرد که با دو نفر همدست خود اقدام به سرقت خودرو و اوراق کردن آنها کرده است.

قاسم‌پور با بیان اینکه دستگیری همدستان این متهم در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات و مالباختگان در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

وی به شهروندان توصیه کرد خودروی خود را در محلی ایمن پارک کرده و از تجهیزات مناسب استفاده کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به جزئیات دومین پرونده اظهار کرد: در روزهای اخیر، ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد به یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش که به همراه سرنشین خود در حال زاغ زنی بودند مشکوک شده و اقدامات آنها را تحت نظر گرفتند.

قاسم‌پور گفت: دقایقی بعد، این افراد به یک خودروی ۲۰۷ نزدیک شده و قصد بازکردن در آن را داشتند که همکاران من به آنها دستور ایست دادند اما متهمان موفق شدند از محل فرار کنند.

وی افزود: پس از تعقیب و گریز کوتاهی، متهمان به جدول برخورد کرده و به صورت پیاده متواری شدند که پس از مدت کوتاهی عوامل کلانتری موفق به دستگیری آنها شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان یک عدد کامپیوتر متعلق به خودرو زانتیا، ابزار و ادوات سرقت از جمله شمع خودرو برای شکستن شیشه خودرو، انواع آچار، چکش و سایر ابزار سرقت کشف شد و متهمان جهت کشف جرائم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال داده شدند.

قاسم پور ادامه داد: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که از سارقان سابقه دار هستند و به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =