صیانت از اموال دانشگاه به منزله احترام به حقوق همه دانشجویان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان صیانت، نگهداری و حفاظت از اموال دانشگاه را از وظایف همه دانشگاهیان برشمرد و افزود: توجه و توسعه این فرهنگ علاوه بر اینکه موجب رشد، بالندگی و بالا بردن فرهنگ یک جامعه می شود و بلکه احترام به حقوق سایر دانشجویان را نیز به دنبال دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسین رنجبر با حضور در خوابگاه دانشجویی خواهران و شرکت در یک نشست  صمیمی با دانشجویان که به همت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جهت صرف ضیافت افطاری برگزار شد، دانشجویان را قشر فرهیخته جامعه خواند که رفتار جامعه را تحت تاثیر قرار می دهند و  نقش مهمی در فرهنگ سازی آن دارند.

آرمان‌خواهی و انقلابی‌گری دو شاخصه اصلی دانشجوی بابصیرت است

این مسئول دانشگاهی، رعایت شئونات اسلامی، اخلاق مداری، رعایت حقوق دیگران، حفظ نظافت و حفاظت از اموال دانشگاه را احترام به حقوق شهروندان و دانشگاهیان دانست و یادآور شد: دانشجو به عنوان یک الگو باید مراقب رفتار، گفتار و عملکرد خود باشد و با رعایت موازین اسلامی، زمینه را برای رشد کشور فراهم سازد.

رنجبر ماه مبارک رمضان را ماه توبه و ماه نزدیک شدن به خدا دانست و گفت: فرصت عمر ما کوتاه است و بهره بردن از برکات این ماه پرفیض ممکن است دیگر برای ما فراهم نشود پس باید در فرصتی که باقی است، از گناهان خود توبه و به خدای خود نزدیکتر شویم.

صیانت از اموال دانشگاه به منزله احترام به حقوق همه دانشجویان است

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بندرعباس نیز با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر این ماه را، یکی از بهترین ماه های عالم خواند که انسان می تواند با بهره گیری از برکات آن، به بنده مقرب الهی مبدل شود و خود را از همه آلودگی های نفسانی، پاک و منزه سازد.

محمد حیدری نارمندی، با قدردانی از همه دانشجویان  گفت : خوشبختانه دانشجویان فهیم و با اخلاق دانشگاه با ایجاد نظم و انضباط  و همکاری و مشارکت در امور فرهنگی، همواره یاری رسان دانشگاه در برگزاری مراسمات و گردهمایی های دانشجویی هستند و ما نیز سعی کردیم با اجرای برنامه های دانشجو محور، برنامه ریزی و اجرا را به آنان بسپاریم.

وی افزود: امروز با حضور رئیس دانشگاه و مسئولان دانشجویی و فرهنگی برای دیدار با شما آمده ایم تا از نزدیک، گوش دل به درخواست ها ی شما دانشجویان فرهیخته  بسپاریم و در صدد حل مشکلات احتمالی باشیم.

این نشست که باضیافت افطار همراه بود در یک محیط صمیمی با پرسش و پاسخ دانشجویان و مسئولان ادامه یافت و مقرر شد موارد مطرح شده را از طرف معاون دانشجویی دانشگاه در روزهای آتی پیگیری و پاسخ دریافت دارند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1178374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =