مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی منطقه ۷ دانشگاه آزاد برگزار شد

با حضور ۴ نماینده از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقات والیبال قهرمانی کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی سلطانی فر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۴ تیم استان تهران، استان قم، واحد علوم و تحقیقات و استان سمنان برگزار شد.

   وی افزود: ۴۸ بازیکن، به همراه ۴مربی و ۴سرپرست در قالب چهار تیم در روزهای شنبه و یکشنبه، نهم و دهم اردیبهشت ماه، به صورت دوره‌ای و با انجام شش بازی در مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

  سلطانی فر گفت: پس از انجام دیدارهای پایانی این دوره از مسابقات که با همت هیات والیبال و دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برگزار شد، تیم واحد علوم و تحقیقات به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های استان تهران و سمنان به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و تیم استان قم نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: هیات داوران این مسابقات از بین داوران ملی و سطح یک والیبال استان و از سوی هیات والیبال استان سمنان انتخاب و امیر حسین صادقی، داور بین المللی و رئیس هیات والیبال استان سمنان ، به عنوان سرپرست فنی این مسابقات معرفی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1179634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =