جلسه طرح ملی اعتلا در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد

جلسه هم اندیشی و هم افزایی در خصوص چگونگی برگزاری دوره استانی «طرح ملی اعتلا» در راستای کیفیت افزایی و اثر بخشی بهتر این دوره با هدف تعالی بخشی معرفتی، مهارتی و حرفه ای، ویژه مسئولان، استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان برگزار شد.

مدیر توانمندسازی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و دبیر برگزاری این دوره، دانشگاه را مغز متفکر جامعه خواند که با تولید محتوا در حوزه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ...  می تواند تاثیر شگفت انگیزی را در رفتار جامعه بگذارد و این رفتار را در جهت بهبود کیفیت و بالا بردن سطح  خدمتگزاری، ارتباط موثر و بیشتر با جامعه و مناسبات اجتماعی، فرهنگی و ... ارتقا دهد.

«طرح ملی اعتلا» در دانشگاه آزاد بوشهر برگزار شد

مژگان غلامی، نقش تاثیر گذار و غیر قابل انکار دانشگاه را در جامعه یادآور شد و افزود: با توجه به ترسیم افق و چشم انداز پیش رو و مساله محور بودن دانشگاه بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه، نیاز است تا با ورود دانشگاه به چالش های پیش رو ی کشور با تاکید بر کیفیت افزایی تعلیم و تربیت و تحول آفرینی مستمر در بستر جامعه برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، گام های متناسب با سیاست های بالا دستی برداشته شود.

وی تقویت و تحکیم سازمان جهاد تبیین، تعمیق بصیرت انقلابی و ارتقا بینش سیاسی، تعالی اجتماعی و تحول فرهنگی را در کنار شبکه سازی هم افزا و تقویت فضای انقلابی و کیان دانشگاه  را از اهداف کلان این طرح خواند و یادآور شد:  رشد مستمر علمی و استفاده بهتر از ظرفیت های تمام بخش های دانشگاه و سایر دستگاهها و نهادهای اجرایی  از مهمترین  برنامه ی اجرایی این طرح است که باید اجرایی و عملیاتی شود.

این مدیر دانشگاهی اضافه کرد: این طرح با لحاظ مفاد سیاست های کلی نظام در حوزه فناوری، نقشه جامع علمی کشور و سند تحول و تعالی دانشگاه تنظیم شده و  پشتیبانی و اجرای آن بر عهده ستاد راهبری طرح ملی اعتلا است که به صورت استانی، منطقه ای و کشوری برگزار می شود.

وی یادآوری کرد: این جلسه به صورت کارگاهی  و  به روش هم اندیشی و مباحثه با حضور استادان مجرب و به صورت حضوری با تاکید بر نقد عالمانه مکاتب الحادی و التقاطی  و جهاد تبیین، با شناخت دقیق از نظام سلطه و رفتار شناسی دشمنان نظام اسلامی و ارزش های دینی  برگزار می شود  و گذراندن  موفقیت آمیز این دوره، موجب ارتقای یک پایه تشویقی به اعضای هیئت علمی و کارمندان را به دنبال دارد.

غلامی اظهار امیدواری کرد: برنامه ریزی مستمر و اجرای برنامه های منظم در این حوزه، می تواند اثر بخشی بهتری را بر روی مخاطب داشته باشد و موجب ارتقا کیفیت و نتیجه گیری بهتر و بیشتری را  برای رسیدن به نقطه مطلوب، رقم بزند.

مدیر توانمند سازی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، از برگزاری این دوره با حضور استادان مجرب با جامعه مخاطب استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی  استان هرمزگان، هفته آینده 20 و 21 اردی بهشت به میزبانی دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار می شود.

وی، تشکیل کمیته های علمی و اجرایی و زمانبندی برگذاری این دوره،  از دیگر برنامه های این نشست مهم  خواند و آرزوی امیدواری کرد: این دوره، مطابق تقویم اجرایی و با کیفیت بالا و اثر گذاری مطلوب در دوره های استانی، منطقه ای و کشوری، با جدیت و اهتمام  بیشتر به مرحله عملیاتی و اجرایی برسد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1179883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =