یک روز در محیط دانشگاه به همراه خانواده

ویژه برنامه «یک روز در محیط دانشگاه به همراه خانواده» با حضور جمعی از کارکنان و خانواده‌های آنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سمانه قدس، مسئول دفترامور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، در گفتگو با خبرنگار ما در سمنان اظهار کرد: در راستای استحکام بنیان خانواده، نشاط افزایی کارکنان و نیز افزایش همدلی و همکاری میان کارکنان و به منظور بهبود رفتار سازمانی و ارتقای سطح کیفی عملکرد دانشگاه، با مهیا کردن شرایط دوستانه، غیر سازمانی، بانشاط و قابل اعتماد، ویژه برنامه "یک روز در محیط دانشگاه به همراه خانواده" صبح جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

نشست مرجعیت علمی قرآن در اندیشه‌های رهبری برگزار شد

مسئول دفترامور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی سمنان تصریح کرد: شاد بودن و نشاط افزایی در محیط کار باعث وفاق و انگیزه بیشترکارکنان به فعالیت خود شده و نشاط در سازمان به معنی جدی نگرفتن کار و کم کاری، زیرپاگذاشتن ارزش‌ها و تخریب فرهنگ و اصول نیست.

 برنامه یک روز در محیط دانشگاه به همراه خانواده، با استقبال جمعی از همکاران و خانواده‌های آنها قرار گرفت که با حضور خود از ساعات اولیه صبح در فضایی توام با صمیمیت، احترام، اعتماد و نشاط در محیط دانشگاه حضور یافتند.

زیارت قبور شهدای گمنام آرمیده در خاک دانشگاه، قدم زدن در محوطه، چیدن و خوردن میوه توت از درختان موجود در فضای سبز، دورهمی خانوادگی و گسترده شدن سفره های رنگین از برنامه‌های این روز بود.

این ویژه برنامه از صبح جمعه شروع و همزمان با برگزاری نماز سیاسی، عبادی روز جمعه به طور موقت متوقف و پس از انجام این فریضه الهی مجددا آغاز و تا غروب آفتاب ادامه داشت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1180473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =