اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد به اردوی جهادی

دانشجویان گروه پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، به اردوی جهادی مناطق محروم شهرستان بجنورد اعزام شدند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز اظهار کرد: بیش از 15 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با هدف خودسازی، خودباوری، ایجاد رابطه عاطفی و اجتماعی بیشتر با مردم مناطق کم برخوردار، کمک به کاهش مشکلات به منطقه کم برخوردار کلاته حاج بیگلر بجنورد اعزام شدند.

جواد عبدی بیان کرد: این اردوی جهادی سومین اردوی جهادی کمیته تحقیقات و انجمن علمی پرستاری، مامایی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد است که دانشجویان این دانشگاه خدماتی در زمینه فرهنگی، آموزشی، غربالگری و بیماریابی ارائه دادند.

وی افزود: در این طرح جهادی، بیش از15 نفر از دانشجویان رشته بهداشت مدارس، مامایی و یک پزشک از حوزه بسیج دانشجویی در عرصه بهداشتی و حوزه سلامت، پایش پوست و مو، قد و وزن، بررسی وضعیت تغذیه، بینایی و شنوایی، بهداشت دهان و دندان، مشاوره مامایی و ویزیت پزشک خدماتی را به مردم این منطقه ارائه کردند که با توجه به بررسی های انجام شده افرادی که دچار بیماری های خاصی نیز بودند برای ادامه درمان به پزشکان متخصص شهر بجنورد ارجاع خواهند شد.

عبدی خاطرنشان کرد: کانون دست آرا یکی دیگر از کانون های فعال این واحد دانشگاهی است که در کنار دانشجویان پیراپزشکی خدماتی همچون آموزش در قالب بازهای گروهی به کودکان و نوجوانان این روستا ارائه کردند.

به گزارش ایسکانسوز اردوی جهادی یک روزه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد بجنورد و بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1188244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =