افتخار آفرینی اساتید دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری قرآن و عترت

استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در بخش شفاهی مسابقات کشوری قرآن کریم خوش درخشیدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرحله کشوری بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در بخش شفاهی با همکاری اداره فعالیتهای قرآن وعترت (ع) نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و دفاتر قرآن وعترت ع واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار شد.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات از تاریخ 17 تا19 تیر ماه 1402 در رشته های حفظ کل، حفظ 20، 10 و 5 جز و قرائت قرآن کریم به روش ترتیل و تحقیق و اذان با حضور اساتید، کارمندان و دانشجویان راه یافته به این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام قاسمی نژاد افزود: در بیست وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی کشور تعداد 5000 نفر شرکت و تعداد 350 نفر راه یافته به مرحله کشوری شدند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در بخش اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: در بخش استادان، مریم امیدی بهزادی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و محبوبه سپندار بروجنی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن بترتیب در رشته قرائت قرآن کریم به روش ترتیل و تحقیق، رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

قاسمی نژاد اظهار کرد: مسابقات قرآن و عترت (ع) همه ساله در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فضای حفظ و قرائت قرآن کریم در جامعه و گسترش آموزه های معنوی قرآن و عترت (ع) در دانشگاه ها برگزار می شود.

وی در پایان بیان کرد: امید است به برکت قرآن کریم و توجهات خاص حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا بتوانیم بیش از پیش در ترویج و توسعه فرهنگ عظیم قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری کوشا بوده و شاهد موفقیت های بالاتری در این زمینه باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1189676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =