قیمت مرغ به ثبات خواهد رسید؟

مدیرکل امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی گفت: با برنامه ریزهای انجام شده قیمت مرغ در سطح کشور تثبیت شده و ثبات نسبی پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مجید موسوی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرحهای تولیدی بخش چاروسا ظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری اتحادیه های مرغداری از افزایش قیمت مرغ جلوگیری خواهد شد.

گرانی مرغ «رئیس بانک مرکزی» را به مجلس کشاند

وی یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت مرغ را افزایش قیمت جوجه یک روزه اعلام کرد و گفت : پیش بینی می شود طی یک هفته آینده قیمت مرغ کاهش یابد.

وی تامین گنجاله و سایر ادوات کشاورزی برای جلوگیری از افزایش قیمت را یکی از سیاست های اصلی دولت اعلام کرد.

موسوی اضافه کرد: با تشکیل کارگروه های مختلف از افزایش قیمت گوشت در همه استانهای جلوگیری خواهد شد.

موسوی در همراهی با سفر هیات دولت از بخش چاروسای شهرستان کهگیلویه بازدید کرد.

رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در دومین سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد صبح روز دوشنبه وارد یاسوج شدند.

همزمان با دومین سفر۲ روزه (۲۶ و ۲۷ تیر) رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری پیش بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می کند.
طرح های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر،کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیات همراه بهره برداری می شود.

در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1190113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =