رسالت خبرنگاران در روشن‌گری و حقیقت‌گویی ستودنی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در پیامی، روز خبرنگار را به اهالی قلم و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جواد محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

خبرنگاران با امانتداری و مسئولیت پذیری زمینه رشد و پویایی جامعه را فراهم می‌کنند

در متن پیام وی آمده است: خبرنگاران عزیز و نستوه با سلام و عرض ادب هفدهم مرداد که مزین به روز خبرنگار و روز سپاسگزاری از قلم به دستان واقع نگر عرصه رسانه و اطلاع رسانی می باشد بر همه شما میمون و خجسته باد. خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر حوادث زمانه اند. بصیرت افزایی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه مهمترین دغدغه‌ این اندیشمندان صاحب قلم است. وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه نقشی ارزشمند و بی بدیل دارد.

این پیام می‌افزاید: بدیهی است دستیابی به قله های توسعه، پیشرفت وسربلندی بدون همراهی و بازتاب لنزهای واقع نگر و قلم های منصف میسور و ممکن نخواهد شد بنابراین رسالت زیبای شما در فرآیند روشن گری و حقیقت گویی رسالتی متفاوت و ستودنی است.  

در پایان این پیام آمده است: اینجانب فرارسیدن این مناسبت مبارک را به همه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران خبرگزاری‌های آنا، ایسکانیوز، روزنامه وزین فرهیختگان، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و فعالان فضاهای مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض می گویم و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1193130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =