قانون سربازی اصلاح می‌شود؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون طرح اصلاح ماده ۳۵ قانون خدمت وظیفه عمومی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز بررسی لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه در دستور کار قرار گرفت که در پس از بحث و تبادل نظر در کمیسیون به تصویب نمایندگان رسید.

بیشتر بخوانید

شرایط حضور مشمولان سربازی در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۲

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: این موافقتنامه در سال ۱۳۹۹ بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه در ۹ ماده به امضا رسید و در قالب لایحه برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است. براساس این موافقتنامه، ایران و روسیه تقویت امنیت اطلاعات، مبارزه با جرائم با فناوری اطلاعات، ارائه کمک‌های فنی و فناورانه با هدف حفظ صلح، امنیت و ثبات بین المللی و چارچوب مقررات داخلی و مبتنی بر هنجارهای حقوق بین الملل، همکاری خواهند کرد.

عمویی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز طرح اصلاح ماده ۳۵ قانون خدمت وظیفه عمومی هم که به کمیسیون ارجاع شده است، مورد بررسی اولیه قرار گرفت و بررسی این ماده اصلاحی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1194825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =