همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و آستان قدس رضوی/ دانشجویان بین المللی سفیران فرهنگی ایران اسلامی خواهند بود

در راستای ارائه بهتر و بیشتر خدمات علمی، فرهنگی و رفاهی در جامعه نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با حضور در دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با مهدی منصوری دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار که در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)و سالروز شهادت سلطان مهر ایران زمین حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد در خصوص توسعه همکاری‌های فی مابین بحث و گفتگو به عمل آمد.

 سعدالدین با تاکید بر اهمیت بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌ها اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و آستان قدس رضوی دو نهاد مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که با تعامل و هم افزایی می توانند در مسیر خدمت به مردم و امور عام المنفعه منشاء اثر باشند.

 منصوری نیز با اشاره به بیان اینکه اینکه خدمت به مردم از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی است، آستان قدس رضوی را از سرمایه‌های بزرگ معنوی و گران سنگ ایران اسلامی برشمرد و ارتقاء همکاری‌ها را خواستار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به بین المللی شدن تراز واحد سمنان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان موفق به اخذ مجوز جذب و پذیرش دانشجوی بین المللی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است و از سال تحصیلی جدید ظرفیت پذیرش بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی خارجی را در ۳ مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد ودکتری دارد.

منصوری با بیان اینکه اکثر این دانشجویان پس از پایان دوران تحصیل به کشور خود باز خواهند گشت تصریح کرد: ما عهده دار مسئولیت و وظیفه بسیار سنگینی در خصوص ترویج فرهنگ اسلامی – ایرانی هستیم و با بهره گیری مناسب از این فرصت می توانیم سفیران فرهنگی خوبی برای ایران اسلامی پرورش دهیم. 

 در این جلسه رضا زیاری معاون توسعه مدیریت و منابع و سید حسین شریعت مدیر امور اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1195257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =