انزجار دانشگاهیان از جنایات رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی

دانشگاهیان سمنان با صدور و قرائت بیانیه اقدام تروریستی رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی این شهر را محکوم کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از مسئولین، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در تجمعی اعتراض آمیز و ضد صهیونیستی که بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مقابل مسجد فاطمه زهرا(س) دانشگاه برگزار شد، جنایات رژیم اشغال‌گر قدس در غزه را محکوم کردند.

حجت الاسلام حسین ابوالفضلی، عضو هیات علمی گروه آموزشی معارف اسلامی واحد سمنان، با اشاره به نحوه ایجاد رژیم صهیونیستی که حاصل از کوچ اجباری یهودیان با وعده‌های دروغین بوده بر غاصب و جعلی بودن این رژیم تاکید کرد.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار کرد: پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی ، اسرائیل جنایتکار با فریب رسانه‌ای دنبال مظلوم نمائی در مجامع بین المللی بود، ولی اقدام ددمنشانه و غیر انسانی حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن بیش از 1000 نفر از مسلمانان فلسطینی که بیشتر آنان کودکان و زنان بی دفاع و غیر نظامی بودند، عامل رسوائی این رژیم شد.

دانشگاهیان در ادامه با تجمع در مقابل ساختمان مسجد فاطمه زهرا(س) دانشگاه و سر دادن شعارهای ضدصهیونیستی و ضداستکباری و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل انزجار خود را از حملات تروریستی و نسل کشی این رژیم جعلی در غزه، فریاد زدند و با قرائت بیانیه صادر شده ضمن محکوم کردن اقدامات ضدبشری علیه مردم مظلوم فلسطین، خواستار توقف جنایات و محاکمه امران و عاملان این جنایات هولناک شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز با حضور در گلزار سه شهید گمنام آرمیده در خاک دانشگاه و قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و اصول مقاومت بر حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین تاکید کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1202767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =