طرح ملی اعتلای دانشگاه‌ آزاد اسلامی در سمنان کلید خورد

با حضور 200 نفر از اعضای هیات علمی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان های سمنان، مازندران و گلستان مرحله منطقه ای طرح ملی اعتلاء دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرحله منطقه ای طرح ملی اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی به مدت دو روز و از صبح امروز شنبه 29 مهرماه با حضور دکتر ابوالفضل یدالهی اصلان، مدیر کل اجتماعی معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی سمنان آغاز به کار کرد.

در ابتدای این برنامه دکتر مهدی منصوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در بیان کوتاهی به معرفی طرح ملی اعتلاء پرداخت و اظهار کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات، جریان شناسی روشنفکری در ایران معاصر؛ دانشگاه، چیستی، چرایی وچگونگی؛ حکمرانی اسلامی و جنگ ترکیبی، چیستی، چرایی و چگونگی از برنامه پیش بینی شده در این مرحله اعلام کرد.

 طرح ملی اعتلای دوره تعالی بخشی، معرفتی، مهارتی و حرفه ای مسئولان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی است. در این رویداد که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در حال برگزاری است، مسئولین، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های مازندران و گلستان نیز حضور دارند.

غبارروبی و گلاب شوئی گلزار 3 شهید گمنام آرمیده در خاک این دانشگاه و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از دیگر برنامه های روز نخست طرح ملی اعتلاء بود.

کد خبر: 1203025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =