دانشگاه‌های غربی خوی استکباری تولید می‌کنند

عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم با بیان اینکه جوامع غربی در لایه های دانش خود خوی استکباری تولید می‌کنند، گفت: متأسفانه خروجی برخی دانشگاه‌های ما غربیست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام احمد رهدار در طرح ملی اعتلا که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی و تقبل هزینه های چند ساله برای حفظ انقلاب، اظهار داشت: وقتی انقلاب اسلامی به وجود آمد در سه مقیاس، تاثیرگذار شد و همچنان که جهان فرانسه و انقلاب فرانسه با اتفاقی مبدل به انقلاب کبیر فرانسه شد، انقلاب اسلامی هم در پی تبدیل به انقلاب کبیر اسلامی شد.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی با رویکرد جامعه شناسی تحلیل شود این نتیجه میرسیم که انقلاب در مرحله اول تلاش کرد تا خودش را تثبیت سرزمینی کند یعنی تبدیل به قدرت ملی شود و کاری کند تا خود ودشمنان، به این درجه از اطمینان برسند که هیچ شخصی با هیچ رویکردی نمی‌تواند این انقلاب را عوض کند.

عضو هیات علمی دانشگاه باقر العلوم بیان کرد : ما در راه تثبیت انقلاب اسلامی هزینه سنگینی دادیم که هزینه آن ۸ سال دفاع مقدس بوده است و دشمنان ما فهمیدند جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که با استراتژی های دشمنان قابل تغییر باشد.

وی افزود: جهان استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی علاوه بر ایجاد تحرکات خرد، برنامه کلانی را طراحی کرده است که نمونه آن طراحی جنگ نیابتی فرسایشی به نام داعش بوده است.

حجت الاسلام راهدار یادآور شد: اسرائیل دشمن یک منطقه ماست  و بسیاری از تحرکات، تاکتیک‌های بازی قدرت در دوره ماست و نمی‌شود به مسائل با این دیده نگاه کرد که اگر با سایر جوامع و کشورها کاری  نداشته باشیم کاری با ما ندارند.

عضو هیات علمی دانشگاه باقر العلوم گفت: خواسته دشمن ساقط شدن  ایران است و گفتمان بر سر تاکتیک‌های مسائل سیاسی نیست.

وی در خصوص پوشالی بودن قدرت اسرائیل، گفت: اسرائیل با وجود اینکه از امپریالیسم رسانه‌ای و حمایت آمریکا و غرب در منطقه برخوردار است بازهم   استحکام پوشالی دارد و ما باید نسبت به مواضع آنها هوشند باشیم.

رهدار در بخش دیگری از سخنان خود، گفت :  بنیان فکری دانشگاه‌های ما غربی است و باید برای این موضوع تدبیری اندیشیده و اجرائی شود، فرزندان ما با مبانی مذهبی وارد دانشگاه می‌شود اما سکولار خارج می‌شوند دینی وارد دانشگاه می‌روند اما بی‌دین خارج می‌شود و اساتید دانشگاه در این زمینه رسالت بزرگی دارند.

این استاد دانشگاه یادآور ‌شد: اکنون فرهنگ غربی  با تمام قوا وارد کشور شد و ما بنیان آن را به بچه‌ها آموزش می‌دهیم.

عضو هیات علمی دانشگاه باقر العلوم تصریح کرد: غرب با ابزار و خوی استکباری خود در حال تثبیت موقعیت خویش است و بنیان غرب در لایه دانش خود خوی استکباری تولید می‌کند و خروجی دانشگاه‌های ما غربیست و با توجه به عقیده و ایمانی که در نهاد دانشگاهیان است انتظار می‌رود برای هوشیارسازی این نسل  جدی‌تر و هوشمندانه تر از همیشه وارد عمل شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1203049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =