معرفی نفرات برتر مسابقات ملی مهارت الکترونیک در دانشگاه آزاد شهرکرد

نفرات برتر مسابقات ملی مهارت الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد معرفی و تجلیل شدند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته الکترونیک با حضور هیئت رئیسه، جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد و مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در این واحد دانشگاهی برگزار و با معرفی نفرات برتر این مسابقات از آنان تجلیل شد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به اینکه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت سال 1400 در دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با درجه جامع و با دارابودن رتبه های مختلف علمی، پژوهشی و ظرفیت‌ها و امکانات بالا برای دومین بار میزبان این دوره از مسابقات ملی بود.

معاون توسعه و دبیر اجرایی مسابقات ملی مهارت نیز با ارائه گزارشی از مراحل برگزاری این دوره از رقابت‌ها، گفت: در این دوره از مسابقات پس از ارزیابی از سوی هیئت داوران، امیرعلی نصیری از کرمان، سبحان معمارزاده از استان اصفهان و نگار پرویزی از استان یزد به‌عنوان نفرات نخست تا سوم معرفی شدند.

سید محمد نوربخش افزود: پس از سه روز رقابت، رضا حقیقی از استان لرستان موفق به کسب دیپلم افتخار بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت الکترونیک شد.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های تک نفره در رشته‌های طراحی شماتیک، طراحی پی وی سی PCB ، مونتاژ و تعمیر و عیب یابی و نرم افزار به مدت سه روز با هم به رقابت کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری هم هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی استعدادهای مهارتی و نخبگان مهارتی و به روز رسانی استانداردهای آموزشی زیر ساخت در کشور همگام با سراسر جهان عنوان کرد.

علیرضا کریم زاده بیان کرد: این دوره از مسابقات از هفتم تا دهم آبان ماه‌ ۱۴۰2 با حضور 8 شرکت‌کننده از استان‌های البرز، یزد، کرمان، اصفهان، لرستان، قم و فارس در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

مسابقات جهانی این آزمون در شهریور ماه ۱۴۰۳ در پاریس برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1204660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =