نخستین دوره مشترک رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های شهرکرد برگزار می‌شود

نخستین دوره مشترک رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهرداد یادگاری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از برگزاری نخستین دوره مشترک رویداد کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشگاه شهرکرد در آذرماه سال جاری خبر داد.

مهرداد یادگاری با اشاره به تجربه برگزاری سه دوره رویداد سراسری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، گفت: این رویداد در ۶ محور اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، هنر و معماری برگزار خواهد شد.

رئیس دبیرخانه کرسی های آزاد اندیشی افزود: دانشجویان در گروه های ۴ نفره‌ی موافق و منتقد از تاریخ ۱۱ آذر ماه به مدت یک ماه در سه دانشگاه به رقابت پرداخته و تیم های برتر به مرحله کشوری راه می یابند.

یادگاری اظهار کرد: محور اجتماعی و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی، محور فرهنگی و سیاسی در دانشگاه شهرکرد و محور اقتصاد و هنر و معماری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می شود.

وی یادآور شد: ثبت نام این دوره از رقابت های دانشجویی از تاریخ یکم تا سی ام آبان ماه و کارگاه های آموزشی هم از تاریخ دهم آذرماه برگزار می شود.

نشست هم اندیشی با حضور معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های آزاد، شهرکرد و علوم پزشکی جهت هماهنگی برگزاری نخستین دوره مشترک این رقابت ها در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه آزاد برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1205092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =