بخش معارفی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مرحله اول آزمون بخش معارف بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به همت نهاد نمایندگی این دانشگاه یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ در راستای اجرای طرح کشوری یکشنبه‌های قرآنی به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط‌عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، مرحله اول آزمون بخش معارف بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به همت نهاد نمایندگی این دانشگاه با حضور بیش از ۷۰ هزار نفر در ۱۲ رشته دانشجویی و ۲ رشته استادی، در روز یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ در راستای اجرای طرح کشوری یکشنبه‌های قرآنی به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد معرفت مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: استادان در رشته‌های «سیره معصومان(ع)» و «سبک زندگی اسلامی» و دانشجویان در رشته‌های «تفسیر و ترجمه قرآن کریم»، «حفظ و مفاهیم قرآن کریم»، «حفظ و مفاهیم احادیث معصومان(ع)»، «سیره معصومان(ع)»، «احکام شرعی»، «پرسمان معارفی»، «سبک زندگی اسلامی»، «معارف نهج‌البلاغه»، «حفظ فرازهای نهج‌البلاغه»، «معارف صحیفه سجادیه»، «حفظ فرازهای صحیفه سجادیه» و «معارف نماز» به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات برگزاری آزمون زبان انگلیسی تخصصی دکتری دانشگاه معارف

حجت‌الاسلام معرفت با اشاره به نتایج این آزمون بزرگ، اظهار کرد: بعد از تصحیح اوراق و بررسی ناظران مسابقات، حداکثر تا ۱۵ دی ۱۴۰۲ نتایج اعلام خواهد شد. اهدای جوایز متنوع به ارزش بیش از ده میلیارد ریال به شرکت‌کنندگان و راهیابی به مرحله استانی از ویژگی‌های این دوره از مسابقات است.

مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه برگزیدگان مرحله واحدی، در روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ به طور همزمان در سراسر کشور در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام در بخش «آوایی» و بخش «جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی» به ترتیب تا ۳۰ آذر و ۳۰ دی ۱۴۰۲ تمدید شده است. دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی جهت مشاهده رشته‌های مسابقات و ثبت‌نام به سایت nahad.iau.ir یا دفاتر قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

اخبار و مطالب مرتبط با این مسابقات در پیامرسان ایتا به نشانی eitaa.com/nahad_farhangi اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =