طهرانچی: شهید آیت الله رئیسی به دنبال نام و نان نبود/ باید مثل همیشه در صحنه باشیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خدایا تو شاهد بودی که این سید خراسانی به دنبال نان و نام نبود و جشن شهادتش مصادف با ولادت امام رضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و ششمین اجلاس شورای این دانشگاه که ۳۱ اردیبهشت برگزار شد، اظهار کرد: سخت است سخن گفتن در این لحظات. خدا را شاکریم که سایه رهبری بر سر ماست و کشتی انقلاب اسلامی در حال حرکت است. خوشا به سعادت آیت الله ابراهیم رئیسی.

وی افزود: مراقبت بر نفس یکی از ویژگی‌های برجسته رئیس جمهور شهید بود. ایشان در اوج خستگی هم برای خدمت سر از پا نمی‌شناخت. برای جسم خودش حقی قائل نبود. خیلی خاضع بود.

طهرانچی خاطرنشان کرد: امام جمعه تبریز آقای آل هاشم هم فردی که بود که بالاترین رای در خبرگان داشته است. این نشان می‌دهد که روحانیت در دل مردم جای دارند. حوادث برای ملتی که راه بزرگی را در پیش گرفته، طبیعی است. دشمنان این آب و خاک در شرایط فعلی سواستفاده خواهند کرد. ملت ایران ۲ ماه پیش رو شرایط سختی خواهد داشت؛ اما در این شرایط فقط بای نگاهمان به حضرت آقا باشد.

رئیس دانشگاه آزاد یادآور شد: حدی که رهبری تعیین کند، حد حضور ماست. با تمام توان باید پشت سر ولایت باشیم. دیشب شاهد صلابت رهبری در واکنش به این حادثه بودیم که فرمود نگران نباشید. صلابت و آرامش ایشان به عنوان رهبر یک امت مثال‌زدنی است. قرار بود ۳ روز برنامه در دانشگاه آزاد برگزار شود که به علت شرایط پیش آمده فقط امروز را در خدمت عزیزان هستیم.

وی تصریح کرد: مردم می‌دانند که این نظام اعتلای آنها را رقم زده است و رهبری آنها را از حوادث مهیبی عبور داده است. باید محکم‌تر و استوارتر ۲ ماه پیش رو را بگذرانیم. باید مثل همیشه در صحنه باشیم. خدایا تو شاهد بودی که این سید خراسانی به دنبال نان و نام نبود و جشن شهادتش مصادف با ولادت امام رضا شد.

طهرانچی تاکید کرد: آنچه خدا برای انسان‌ها مقدر می‌کند، حتما عاقبت به خیری خواهد بود. خوشا به سعادتش که پیش از اتمام دوره ریاست جمهوری، مهر قبولی گرفت.
انتهای پیام/

کد خبر: 1231248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =