مردی که پس از ۴ روز زنده از گور بیرون آمد

یک مرد ۶۲ ساله که ۴ روز بود زنده به گور شده بود، پس از ۴ گذراندن ۴ شبانه روز هولناک از زیر خروارها خاک زنده بیرون آورده شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یک مرد ۶۲ ساله که ۴ روز بود زنده به گور شده بود، پس از ۴ گذراندن ۴ شبانه روز هولناک از زیر خروارها خاک زنده بیرون آورده شد.

بیشتر بخوانید:

نجات فرد سقوط کرده در روستای کلایه پس از تلاش ۴ ساعته

قربانی که مردی ۶۲ ساله است، توسط یکی از پلیس های محلی که در حال انجام مأموریت بود نجات یافت. او صدای فریادهای کمک خواستن او را از زیر زمین شنید. پس از نجات این فرد یک مظنون دستگیر شد.

کابوس دردناک زنده به گور شدن

کابوسی چهار روزه که تک تک لحظات آن هرگز از یاد قربانی نخواهد رفت.

این مرد ۶۲ ساله از کشور مولداوی توسط یکی از اعضای خانواده اش زنده به گور شد ولی شانس با او یار بود و پس از چهار روز در زیر خروارها خاک زنده ماند و از مرگی حتمی نجات یافت.
پلیس محلی در حقیقت این مرد را در حین بررسی پرونده دیگری پیدا کرد. پرونده مرگ مشکوک یک پیرزن ۷۴ ساله که توسط یکی از اعضای خانواده اش در روز دوشنبه ۱۳ ماه مه گزارش شده بود.

این پلیس برای بررسی قتل پیرزن آمده بود اما در کمال ناباوری صدای این مرد شصت ساله را شنید. چهار روز نفس کشیدن، بدون هیچ تحرکی درون یک قبر موقت که با خاک پوشیده شده بود.
در پشت خانه او ماموران در حال تجسس درباره قتل پیرزن بودند به همین دلیل به بیل هم مجهز بودند. پس بلافاصله در عرض چند دقیقه حفاری را شروع کردند و سپس با پیکر و پیراهن خون آلود مرد روبرو شدند و در نهایت او را بیرون آورند.

مقتول کاملا هوشیار بود اما از ناحیه گردن مجروح شده بود. او توسط پزشکان اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

اما مظنون پسر ۱۸ ساله و یکی از اعضای خانواده اش بود که همان موقع در منزل حضور داشت و بلافاصله دستگیر شد. این فرد که در خانه اش در حالت مستی دستگیر شد، در بازجویی ها حرف های گیج کننده و بی سر و تهی تحویل پلیس داد.

به گفته قربانی ماجرای مشاجره و درگیری او از نوشیدن مشروبات الکلی توسط متهم جوان شروع شد . سپس مظنون پس از روی عصبانیت تصمیم گرفت که او را زنده به گور کند. دادگاه برای این متهم حبس ابد در نظر گرفته است. پیرمرد شصت ساله زنده به گور شده هم در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت.

منبع: حادثه۲۴

انتهای پیام/

کد خبر: 1232677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =