امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد استان مرکزی و ماشین‌سازی اراک

تفاهم‌نامه همکاری علمی، تحقیقاتی، آموزشی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین‌سازی اراک صبح امروز با حضور دکتر طهرانچی به امضا رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری علمی، تحقیقاتی، آموزشی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین‌سازی اراک با حضور فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به امضای رضا سرائی مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک و دکتر محمدباقر توکلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی رسید.

تفاهم‌نامه همکاری علمی، تحقیقاتی، آموزشی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین‌سازی اراک به‌منظور توسعه، تداوم و گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و صنعتی با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری طرفین در حوزه‌های علم و فناوری منعقد شد.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی در این جلسه ضمن خیرمقدم و استقبال از حضور دانشگاه آزاد اسلامی در این مجموعه، بر تعامل و استفاده از ظرفیت علمی، پژوهشی، آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

دکتر طهرانچی با همراهی استاندار مرکزی و مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد.

براساس این گزارش تعامل دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین‌سازی اراک در جهت تقویت ارتباط دانشگاه با صنایع گوناگون، کمک به معرفی دانشجویان به صنایع متقاضی و حامی، شناسایی و عارضه یابی مشکلات موجود اقتصادی شامل صنعت، خدمات استان مرکزی و کمک در جهت ایجاد ساز و کار لازم برای ارائه پیشنهاد و راه حل های ممکن در جهت رفع مشکلات و همچنین تلاش برای بهره وری بیشتر و حل مسأله از اقتصاد بخش خصوصی در راستای بهبود شاخص های فضای کسب و کار و همچنین مهارت آموزی دانشجویان و اجرای طرح پویش از اهداف تفاهم‌نامه همکاری علمی، تحقیقاتی، آموزشی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین‌سازی اراک است.

مشارکت و همکاری در طراحی، ساخت و توسعه تجهیزات صنایع مختلف استان، همکاری و تعامل در اجرای طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی جهت تربیت نیروی ماهر و متخصص، مشارکت و همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز طرفین، مشارکت و همکاری در توسعه و تدوین دانش فنی تولید و تأمین قطعات، مشارکت و همکاری در تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و فناورانه، مشارکت و همکاری در زمینه توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه، مشارکت در راه اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده ها و سراهای نوآوری، در اولویت قراردادن فارغ التحصیلان توانمند دانشگاه جهت استخدام در شرکت‌های تابعه، همکاری و مشارکت در زمینه ایجاد و فعال سازی سرای نوآوری صنایع فلزی و شیمیایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از محورهای این تفاهم‌نامه است.

همچنین در این تفاهم نامه تلاش برای بهره‌وری بیشتر و حل مسأله از اقتصاد بخش خصوصی و بهبود شاخص‌های فضای کسب و کار، مهارت‌آموزی دانشجویان و اجرای طرح پویش مورد تأکید قرار گرفته است.

گفتنی است در این مراسم مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =