درمان تب با سیب تازه

سیب یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین میوه‌ها است که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، تب می تواند منجر به کم آبی بدن شود، بنابراین نوشیدن مایعات فراوان، از جمله آب سیب، برای حفظ تعادل مایعات بدن مهم است. سیب منبع خوبی از آب است و همچنین حاوی الکترولیت هایی مانند پتاسیم است که می تواند در طول بیماری از دست برود.

بیشتر بخوانید:

چه سبزیجاتی را نباید به صورت خام مصرف کرد؟

برخی افراد معتقدند که خوردن سیب یا نوشیدن آب سیب می تواند به کاهش تب کمک کند. سیب حاوی اسید مالیک است که برخی معتقدند خاصیت ضد التهابی دارد و ممکن است به کاهش دمای بدن کمک کند. با این حال، هیچ مدرک علمی قوی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد.

سیب منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین C است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. سیستم ایمنی بدن قوی تر برای مبارزه با عفونت و بیماری که باعث تب می شود، کارآمدتر است.

زمانی که تب دارید، ممکن است اشتهای خود را از دست بدهید. با این حال، خوردن غذاهای کوچک و مغذی مانند سیب مهم است تا بدن شما مواد مغذی مورد نیاز برای بهبودی را دریافت کند. سیب منبع خوبی از فیبر است که می تواند به هضم غذا کمک کند و به شما احساس سیری بدهد.

خوردن سیب می تواند راهی دلپذیر و تسکین دهنده برای آبرسانی و تغذیه بدن در هنگام بیماری باشد. طعم ملایم و بافت نرم سیب می تواند برای افرادی که احساس ناخوشی می کنند خوشایند باشد.

آب سیب بنوشید. می توانید آب سیب را به صورت تازه یا از نوع آماده شده در فروشگاه بنوشید. سیب کامل بخورید. سیب را به صورت خام، پخته یا به عنوان کمپوت میل کنید. از سیب در اسموتی استفاده کنید. سیب را با سایر میوه ها، سبزیجات و ماست در یک اسموتی مغذی مخلوط کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =