پیام سید حسن نصرالله برای نشست بین‌المللی شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد پیروزی نهایی یعنی آزادسازی فلسطین و آزادی منطقه از سلطه آمریکا به ادامه تلاش و جهاد بدون خستگی و یقین به وعده الهی درباره پیروزی نیاز دارد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی برای نشست بین‌المللی شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت در مشهد مقدس گفت: همه اطمینان داریم که شهدای ما زنده و نزد پروردگارشان هستند و از سوی دیگر دستاوردهایشان و چیزی را می‌بینیم که با خونشان محقق کردند و پیروزی‌ها و آزادی‌هایی که به ما تقدیم کردند. ما در مقابل خونی هستیم که بر شمشیرهای طاغیان و ظالمان پیروز شده است. شهدای گرامی پیروزی و شهادت را با هم به دست آوردند.

بیشتر بخوانید:

نصرالله: سرنوشت تمام ملت‌های منطقه به ایران وابسته است

وی افزود: به شهدا و آنچه تقدیم کردند و همچنین خانواده‌های شهدا که با از دست دادن عزیزانشان با صبر و تسلیم کامل در برابر مشیت الهی مواجه شدند، افتخار می‌کنیم. ای شریف‌ترین مردم در تمام میدان‌ها و کشورهای جبهه مقاومت باید میزان دستاوردها و پیروزی‌هایی را که تاکنون به دست آمده و پیروزی هایی که در طول ده‌ها سال گذشته به دست آمده است به ویژه پیروی انقلاب اسلامی ایران را درک کنیم.

در پیام سید حسن نصرالله آمده است: امروز مردم ما در نوار غزه ده‌ها هزار شهید و مجروح داده‌اند و با مهاجرت، گرسنگی، محاصره و نسل کشی مواجه هستند و جبهه‌های مقاومت به ویژه در لبنان، یمن و عراق به آن‌ها کمک می‌کنند. این دستاوردها و پیروزی‌ها امت ما را در مسیر پیروزی بزرگ و نهایی یعنی آزادی فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها و آزادی تمام منطقه ما از سلطه آمریکا قرار داده است.

وی تاکید کرد: این پیروزی نهایی به ادامه تلاش و جهاد بدون خستگی و زمان بیشتر نیاز دارد و اینکه اطمینان و یقین کامل به وعده الهی داشته باشیم که مومنان صادق پیروز می‌شوند. این پیروزی به وحدت ما نیاز دارد و بعد از این همه جانفشانی‌ها کسی حق ندارد تردید داشته باشد یا ضعیف باشد یا متوقف شود. ما ملت‌های مظلوم در این منطقه که از سوی شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها مورد تجاوز قرار گرفته‌ایم و ما در این زمان یک فرصت الهی بزرگ داریم و آن جمهوری اسلامی مبارک در ایران با نظام مقدس و ملت ایثارگر آن و با وجود این رهبر حکیم و شجاع امام سید علی خامنه‌ای است.

انتهای پیام

کد خبر: 1235285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =