جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و آژانس گردشگری می سی نو

معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی جزئیات تفاهم‌نامه این واحد دانشگاهی و آژانس گردشگری می سی نو را تشریح کرد.

فؤاد شکری، معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در تشریح جزئیات تفاهم‌نامه این واحد دانشگاهی و آژانس گردشگری می سی نو اظهار کرد: ایجاد اماکن رفاهی، ‌ ورزشی و تفریحی اماکن رفاهی، تفریحی و ورزشی برای کارکنان و خانواده های آنان امری ضروری است که فراهم آوردن تسهیلات رفاهی یکی از اقدامات موثر در حفظ سلامت ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کارکنان و استادان خواهد بود.

فؤاد شکری بیان کرد: ایجاد امکانات تفریحی برای مجموعه، می تواند برای مدیریت یک سیستم اداری این امکان را فراهم کند که با مسائل و مشکلات خانواده های شاغل در آن محیط کاری بیشتر آشنا شود و با ایجاد درک درست و متقابل در جهت رفع مشکلات و نیازمندی ها وارد عمل شود.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی افزود: ارائه خدمات گردشگری برای مجموعه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از موضوعات مطرح شده در تفاهم نامه فی مابین دانشگاه آزاد استان و شرکت گردشگری می سی نو است.

وی گفت: بالابردن نشاط و راندمان شغلی در بین کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، استفاده از تسهیلات مالی دانشگاه آزاد در جهت استفاده مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان و خانواده های آنها و انجام تورها با در نظر گرفتن پیشنهادات و درخواست های کارکنان و استادان از اهداف مهم انعقاد این تفاهم نامه است.

به گزارش ایسکانیوز، ‌ در نشستی با حضور غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و پیام مهنانی مدیر آژانس گردشگری می سی نو تفاهم‌نامه بین این دو ارگان به امضا رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1235422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =