پایان زندگی مشترک زوج جوان با کلت کمری

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از اعلام کرد: مرد جوانی که با سلاح کلت کمری همسرش را هدف شلیک گلوله قرار داده بود، به زندگی خود پایان داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه اول مردادماه، مرگ مشکوک مرد جوانی در خیابان فدائیان اسلام تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شده و اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردند.

بیشتر بخوانید:

قتل جوان ۳۵ ساله به خاطر چشم تو چشم شدن

وی ادامه داد: کارآگاهان محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با شلیک گلوله از ناحیه سر خودکشی کرده بود، همچنین پیکر نیمه‌جان همسر متوفی که از ناحیه قفسه سینه تیر خورده بود نیز در کنار جسد قرار داشت. امدادگران اورژانس که همزمان با تیم جنایی در صحنه حاضر شده بودند، زن جوان را برای اقدامات درمانی به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل کردند.

ولیپور گودرزی افزود: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که با همسرش اختلاف داشته در روز حادثه با اجرای نقشه قبلی به زن جوان شلیک کرده و سپس با همان سلاح کلت کمری به زندگی خود پایان داده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از پایان بررسی صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. جسد مرد جوان نیز برای انجام معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و حال عمومی همسر او در بیمارستان نامساعد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =