دانشگاه آزاد اسلامی در راستای بهبود وضعیت دانشجویان گام برمی‌دارد

محسن داوری در مصاحبه خود با خبرنگار ایسکا نیوز، از اقدامات جدید دانشگاه برای بهبود شرایط دانشجویان خبر داد. بر اساس این مصاحبه، دانشگاه در تلاش است تا با ارائه خدمات بهتر و کاهش هزینه‌ها، محیطی مطلوب‌تر برای تحصیل دانشجویان فراهم کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه درمورد بورسیه و کمک‌های مالی گفت دانشجویان برتر می‌توانند از مزایای استفاده از همیار دانشجو استفاده کنند که شامل تخفیف شهریه و استفاده از توانمندی‌هایشان در حوزه‌های مختلف می‌شود.

وی در ادامه به بهبود وضعیت خوابگاه ها اشاره کرد و گفت: مشکلات مربوط به لوله کشی آب خوابگاه در حال رفع شدن است و برای سال تحصیلی جدید مشکلی نخواهد داشت. همچنین برنامه ریزی برای تجهیز و ارتقای خدمات خوابگاه ها در نظر گرفته شده است.

داوری افزود: دانشگاه در تلاش است تا با بهبود کیفیت غذا و کاهش قیمت تمام شده، هزینه‌های تغذیه را کاهش دهد.

معاون دانشجویی درباره دانشگاه‌ها آمدند و آمدند گفت: برای رفت و آمد، اتوبوس‌هایی که از دانشگاه به فلکه مدرس اختصاص داده شده است و از سایر امکانات حمل و نقل عمومی نیز استفاده می‌شود.

دکتر داوری، معاونت فرهنگی و دانشجویی، در مورد تلاش ها برای بهبود وضعیت دانشجویان گفت: با توجه به دانشجویانی که برای دانشجویان سالم هستند، دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می کند تا با ارائه خدمات بهتر و کاهش هزینه ها، شرایط تحصیل برای دانشجویان بهبود یابد.

خبرنگار: پروین شیرکردلر

انتهای خبر/

کد خبر: 1242614

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =