ساخت بیمارستان جدید، سرمایه‌گذاری برای آخرت است

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه خیّرساز ساختمان اورژانس و بخش‌های مراقبت‌های ویژه مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله طالقانی، کمک به توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت را ماندگارترین کار خیر توصیف کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجانغربی و امام جمعه ارومیه با قدردانی تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی در آغاز این پروژه، بیان کرد: با توجه به آثار و اعمال ما ثبت و ضبط می‌شود، بنابراین همیشه باید به دنبال ماندگار کار شود که چنین پروژه‌هایی باشد. خیّرساز نیز همیشه ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه با توجه به ویژه بر سرمایه گذاری در کارهای ماندگار، به در حوزه سلامت، افزود: هر چقدر در توان دارید، در کارهای ماندگار در حوزه سلامت سرمایه گذاری کنید تا از دعای خیر مردم بهره مند شوید.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین برای حضور خیّران در مجموعه ویژه‌ای با عنوان مجمع خیّران منطقه آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: حضور خیّران در این مجمع، نتایج به دست آمده در این مجمع، نتایج مثبتی را در پیش گرفته است که سلامتی در کارسازها و اقدامات انجام شده در این روند، توسعه باشد. اجتماعی و بهداشتی استان را در پی دارد.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242691

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =