مشخصات عطر لالیک لامور، ادکلن چهار فصل اقتصادی

ناتالی لورسون از عطرسازهای معروف فرانسوی است که در سال ۲۰۱۳ میلادی توانست با در کنار هم قرار دادن نت های مختلف؛ ا کسیر عشق یا عطر لالیک لامور را متولد کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ناتالی لورسون از عطرسازهای معروف فرانسوی است که در سال ۲۰۱۳ میلادی توانست با در کنار هم قرار دادن نت های مختلف؛ ا کسیر عشق یا عطر لالیک لامور را متولد کند. این عطر بی نظیر فرانسوی از مجموع رایحه های خنک و شیرین ساخته شده و از عطرهای خانواده گل دار چوبی مشک دار است. این عطر با غلظت ادوپرفیوم عرضه می شود که ماندگاری و پخش بوی بسیار ایده آلی دارد. به طور حدودی می توان ماندگاری عطر لامور را بین ۵ الی ۸ ساعت تخمین زد. این عطر زنانه با رایحه های بی نظیر خود، بازگوکننده شخصیت مستقل، بااراده و جسور خانم ها است.

آشنایی با عطر لالیک لامور؛ اکسیر عشق

عطر ادکلن لالیک لامور Lalique Lamour از محصولات پرفروش و محبوب برند لالیک است که در سال ۲۰۱۳ میلادی در دنیای عطرهای زنانه متولد گشت و در بازارهای جهانی عرضه شد. ترجمه عنوان این عطر در زبان فرانسوی به معنای عشق است؛ ازاین رو امروزه از آن با عنوان عطر اکسیر عشق یاد می کنند. عطر لالیک لامور رایحه هایی با طبع خنک و طعم شیرین دارد که با ترکیب نت های گلی و چوبی در کنار هم توسط عطرساز معروف گردآوری شده اند. طراح این عطر جذاب عطرساز مطرح فرانسوی به نام ناتالی لارسون بوده که قبلاً نیز برای طراحی و ساخت سایر عطرهای این برند؛ چون لالیک ساتین و لالیک آمیتیست مشارکت نموده است.

آشنایی با برند لالیک، نامی آشنا در دنیای لوکس عطر و ادکلن

لالیک یک برند مطرح فرانسوی است که در زمینه تولید محصولات متنوع چون عطر و ادکلن، جواهرات و کریستال فعالیت می کند. این برند با ارائه عطرهایی با رایحه های منحصربه فرد، جایگاه ویژه ای در دنیای مد و هنر کسب کرده است. طراح فرانسوی به نام رنه لالیک در اواخر قرن نوزدهم این برند را ایجاد کرد. پس از مرگ رنه لالیک، این برند به کار خود ادامه داد.
مشخصات عطر لالیک لامور
مشخصات عطر لالیک لامور به شرح زیر است:
• برند عطر: لالیک
• جنسیت: عطر زنانه
• طبع: خنک
• طعم: شیرین
• غلظت: ادوپرفیوم
• گروه بویایی: گل دار چوبی مشک دار
• فصل مناسب: تابستان و بهار
• سال ساخت: ۲۰۱۳ میلادی
• کشور مبدأ: فرانسه
• عطار: ناتالی لارسن
• مناسب برای: بانوان
• نت های اولیه: ترنج، بهارنارنج، رز
• نت های میانی: یاس، گاردنیای یاسمنی، گل مریم
• نت های پایه: مشک، سدر، چوب صندل سفید

رایحه های عطر لالیک لامور، عطر چهار فصل با روایح بهاری و نت های شرقی

برای ترکیب رایحه های این عطر از فرهنگ و هنر کشور ژاپن الهام گرفته شده است. روایح جذاب عطر لالیک لامور سبب شده تا این عطر با عنوان اکسیر عشق در بین مشتریان شناخته شود. رایحه های این عطر بسیار شیک و زنانه هستند و طعم شیرین و رایحه شرقی دارند. بدون تردید پس از استشمام نت های اولیه این عطر مجذوب آن خواهید شد. نت های آغازین عطر لالیک لامور ترکیبی از رایحه های دلپذیری چون بهارنارنج، رز و ترنج هستند. بوی خوش ترنج و گل رز می تواند یک آغازکننده جذاب برای بانوان شیک پوش باشد.
پس از گذشت مدتی کوتاه قلب این عطر به تپش درمی آید و شما می توانید رایحه های جذاب متفاوتی را استشمام کنید. قلب این عطر از نت های گاردنیای یاسمنی، گل مریم و یاس تشکیل شده است. این روایت با نت های پایانی چون مشک، سدر و صندل سفید به پایان می رسد. با توجه به ترکیب این روایح می توان رایحه های شرقی آن را متناسب با نیاز هر خانم شیک پوشی دانست. اگر به دنبال عطر اقتصادی چهارفصل با رایحه های جذاب باشید، عطر لالیک لامور انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بررسی ماندگاری و قدرت پخش بوی عطر زنانه لالیک لامور

عطر ادکلن زنانه لالیک لامور با غلظت ادوپرفیوم دارای ماندگاری بسیار بالایی است و پخش بوی مناسبی دارد. این عطر پس از استفاده می تواند به مدت ۵ الی ۸ ساعت ماندگاری داشته باشد. حتی در برخی مواقع ممکن است رایحه های خوش بوی عطر لالیک لامور را برای مدت بالاتر از ۸ ساعت نیز استشمام کنید. روایح ملایم و شیرین عطر لالیک سبب شده تا این ادکلن برای استفاده در اماکن رسمی چون محل کار گزینه ایده آلی باشد. خانم های شیک پوشی که به دنبال عطری با روایح جذاب و ماندگاری بالا هستند، در خرید این عطر تردید نکنند.

فصل مناسب برای استفاده از عطر لالیک لامور

عطر لالیک لامور با رایحه های گلی، چوبی و شیرین خود می تواند بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان و بهار باشد. همچنین ملایم بودن برخی روایح آن سبب شده تا بتوانید از این عطر برای فصول سرد زمستان و پاییز نیز استفاده کنید؛ ازاین رو می توان این ادکلن را به عنوان عطر چهارفصل مناسب خانم ها معرفی کرد. رایحه های بهاری این عطر انتخاب مناسبی برای قرارهای دوستانه یا حضور در محل کار هستند.

طراحی شیشه عطر لالیک لامور

شیشه عطر لالیک لامور بسیار ساده؛ اما شیک طراحی شده که طراحی آن با رایحه های لطیف عطر کاملا هم خوانی دارد. شیشه این عطر به شکل مکعبی است که توانسته میزان ۱۰۰ لیتر از مایع عطر را درون خود جای دهد. در قسمت بالایی و شانه های شیشه عطر می توانید رنگ جذابی را مشاهده کنید که جلوه ای منحصربه فرد به طراحی شیشه بخشیده است. یک نخ مشکی با منگوله آویزان در قسمت گردنی شیشه عطر تعبیه شده که می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند. نام عطر و لوگوی تجاری برند آن نیز روی شیشه عطر قابل مشاهده خواهند بود.

رده سنی مناسب برای استفاده از عطر لالیک لامور

این عطر برای رده سنی های مختلف مناسب است؛ ازاین رو شما بدون محدودیت سنی می توانید از آن برای شرکت در مهمانی ها، مجالس مهم، قرارهای دوستانه و... استفاده کنید. رایحه های این عطر می توانند تعادل درونی و حس ناب آرامش را درون شما زنده کنند؛ بنابراین اگر بین رده سنی ۳۰ الی ۴۰ سال باشید، رایحه های شاد و جذاب عطر لالیک لامور پاسخ گوی نیاز و سلیقه شما خواهند بود. شما می توانید از این ادکلن به صورت روزانه استفاده کنید. این عطر در حجم ۱۰۰ میلی لیتر عرضه می شود که این حجم برای استفاده در مدتی طولانی کافی خواهد بود.

نکات خرید عطر لالیک لامور اصل و اورجینال

برای خرید عطر لالیک لامور باید به نکات زیر توجه کنید:

• توجه به ظاهر شیشه عطر: شیشه عطر لالیک لامور به صورت مکعبی است. شیشه آن وزن سنگینی دارد و از جنس شیشه بسیار مرغوبی ساخته شده است. روی بطری شیشه باید نام برند لالیک لامور با فونت خاص و رنگ مشکی حک شده باشد. همچنین در قسمت گردنی شیشه دو منگوله مشکی رنگ قرار دارد.

• توجه به رایحه: عطر لالیک لامور از ترکیب رایحه های شرقی، چوبی و گل دار ساخته شده است که شما با توجه به نت های اولیه، میانی و پایه آن می توانید از اصالت عطر لالیک لامور اطمینان حاصل نمایید.

• بررسی قیمت: عطر لالیک لامور با دلیل خارجی بودن آن قیمت بالاتری دارد. البته برای کاهش قیمت آن می توانید این عطر را در حجم های کم تر خریداری کنید.

سخن پایانی

عطر لالیک لامور دارای طعم شیرین، طبع خنک و غلظت ادوپرفیوم است که می تواند برای سلیقه های مختلف مناسب باشد. نت های آغازین این عطر از روایح بهارنارنج، ترنج و رز و نت های میانی آن از ترکیب رایحه های گل مریم، یاسمن سفید و گاردنیا تشکیل شده اند. نت های پایانی عطر لامور نیز شامل ترکیب روایح ماندگار مشک، چوب سدر و چوب صندل هستند. عطر لالیک لامور در کنار روایح جذاب خود از قیمت معقولی نیز برخوردار است. این عطر فرانسوی بر اساس رایحه های گلی طراحی و ساخته شده که با ماندگاری ایده آل خود نظر خانم ها در سنین مختلف را جلب کرده است. کسانی که از این عطر استفاده می کنند با استشمام روایح آن احساس سربلندی، جذابیت و آرامش را تجربه خواهند کرد.

کد خبر: 1242815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =