طوفان‌الاقصی| تشدید حملات زمینی و هوایی در شمال غزه

۳۷۱ روز از جنگ در غزه می‌گذرد و ارتش اشغالگر اسرائیل بار دیگر به شمال غزه بازگشته است تا برای چندمین بار به خیال خود اردوگاه جبالیا و اطراف آن را پاکسازی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ در حالی 371 روز از جنگ در غزه می‌گذرد که ارتش اشغالگر اسرائیل دچار فرسایش عملیاتی شده و این روزها حملات هوایی و زمینی خود را در اردوگاه «جبالیا» جایی که تاکنون ده‌ها عملیات زمینی در آن انجام داده، متمرکز کرده است.

به گفته منابع اسرائیلی، هر دفعه که ارتش این رژیم دست به عملیات در اردوگاه جبالیا یا هر نقطه دیگری در غزه می‌زند، پس از آن رزمندگان حماس دوباره موضع خود را در آن منطقه تثبیت می‌کنند که این موضوع موجب شده تا روند فرسایشی در جنگ شکل بگیرد و ارتش اشغالگر مجبور شود تا بارها و بارها دست به عملیات بزند.

در این راستا نظامیان اسرائیلی از 6 روز پیش عملیات تازه‌ای را در اردوگاه جبالیا آغاز کرده‌ و مناطق شمالی شهر غزه را به طور کامل تحت محاصره در آورده‌اند.

از سوی دیگر روز گذشته ارتش اشغالگر از هلاکت سه نظامی خود در این اردوگاه به دست رزمندگان فلسطینی خبر داد که به اذعان منابع رسانه‌ای این رژیم، رزمندگان فلسطینی همانند روزهای ابتدایی جنگ همچنان توان عملیاتی خود را حفظ کرده‌اند.

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با چندین پهپاد تهاجمی، یک «هدف حیاتی» در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

هشدار ارتش لبنان: اسرائیل از طریق شبکه‌های اجتماعی جاسوس جذب می‌کند

ارتش لبنان در بیانیه‌ای به شهروندان این کشور هشدار داد که مراقب دام رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی برای جذب جاسوس باشند.

در این بیانیه آمده است:‌ «با توجه به تداوم حملات وحشیانه دشمن اسرائیلی به مناطق مختلف لبنان، دشمن قصد دارد با انتشار انوع محتوای رسانه‌ای، شهروندان را به سایت‌هایی هدایت کند که برای جاسوسی، جمع آوری اطلاعات یا استخدام جاسوس طراحی شده‌اند».

20 عملیات موشکی و زمینی حزب‌الله در روز پنج شنبه

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که روز گذشته 20 عملیات موشکی و زمینی علیه نظامیان و مواضع رژیم اسرائیل انجام داده است.

کسری بودجه 8.5 درصدی اسرائیل به دلیل هزینه‌های ناشی از جنگ

وزارت دارایی اسرائیل روز پنجشنبه اعلام کرد که کسری بودجه در 12 ماه منتهی به سپتامبر 2024 به 8.5 درصد رسیده است.

18 شهید در بمباران دو روستا در شرق لبنان

منابع لبنانی اعلام کردند که در بمباران دو روستای «ریاق» و «الکرک» در استان البقاع در شرق این کشور تاکنون 18 غیرنظامی به شهادت رسیده‌اند.

تخریب کامل چند خانه در اردوگاه النصیرات

نظامیان اسرائیلی با بمب‌گذاری در چند خانه، آن‌ها را به طور کامل ویران کردند.

حمله پهپادی به دیرالبلح در مرکز غزه

رسانه‌های فلسطینی از حمله پهپادی ارتش اسرائیل به خانه‌ای در خیابان البرکه در شهر «دیرالبلح» واقع در مرکز غزه خبر دادند که موجب زخمی شدن تعدادی از ساکنین شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =