تمام استان هایی که مدارسشان که امروز تعطیل است؛ از تهران و قم تا زنجان و گیلان

بارش برف شدید در کشور موجب تعطیلی مدارس برخی استان ها شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرآنلاین، همه مدارس نوبت صبح در البرز، اسلامشهر و چهاردانگه،رباط کریم،طالقان و شهریار تعطیل اعلام شد.
همچنین پیش دبستانی و دبستان های استان های زنجان،گیلان و همدان و همچنین منطقه 1 استان تهران به علت ریزش سنگین برف امروز دوشنبه تعطیل است.

از دیگر استان هایی که مدارسشان تعطیل است می توان به قم اشاره کرد. همینطور مدارس برخی مناطق استان مرکزی، نوبت صبح طالقان ، طارم سفلی ، الموت شرقی و غربی ، اشنویه نقده، بوکان ، پیران شهر، نوبت صبح ناحیه یک و دو دبستان و نوبت اول دبیرستان ارومیه، مدارس استان البرز ، برخی از مدارس استان های اذربایجان شرقی ، غربی زنجان ، کردستان، همدان ، مدارس روستایی شهرستان تکاب ، دیلمان سیاهکل تعطیل هستند.

طبق آن چه اعلام شده، امروز کلیه ی مقاطع مدارس نوبت صبح مناطق ملارد ، ناحیه یک و دو بهارستان،قدس ، همچنین پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی فیروزکوه ، دماوند، رودهن ، ناحیه یک و دو ری ، کهریزک و فشافویه به علت بارش برف تعطیل است.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، سامانه سرد و بارشی حاکم بر کشور تا پایان هفته ماندگار است و آخر هفته، به تدریج از شدت آن کاسته می شود.

۲۰۲۰

کد خبر: 562270

وب گردی

وب گردی