معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۰ / لایه های دروغ + تصاویر

فیلم سینمایی لایه‌های دروغ به تهیه‌کنندگی محسن صرافی، رامین سهراب و یونا انروت نخستین فیلم تولید مشترک کشورهای ایران و فنلاند است که در ژانر اکشن حادثه ای تولید شده

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، جشنوارهٔ فیلم فجر مهم‌ترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌گردد. تاکنون ۳۹ دوره از این جشنواره برگزار شده‌است که آخرین آن در بهمن ۱۳۹۹ بوده است. این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۰/ علفزار + تصاویر

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

در چهلمین جشنواره فیلم فجر ۲۲ فیلم سینمایی در بخش سودای سیمرغ حضور دارند که در ادامه به معرفی یکی از آنها می پردازیم:

لایه های دروغ

فیلم سینمایی لایه‌های دروغ به تهیه‌کنندگی محسن صرافی، رامین سهراب و یونا انروت نخستین فیلم تولید مشترک کشورهای ایران و فنلاند است که در ژانر اکشن حادثه ای تولید شده و امروز چهارشنبه 13 بهمن ماه برای اهالی رسانه در سالن اصلی برج میلاد به نمایش درمی آید.

این اثر سینمایی که نخستین تجربه کارگردانی رامین سهراب و تهیه‌کنندگی محسن صرافی است، تنها فیلم اکشن حاضر در جشنواره فجر چهلم است و داستان آن درباره یک آتش‌نشان ایرانی است که دچار مشکلاتی در زندگی خود می‌شود و گرفتار حوادث سختی می شود.

عواملی از کشورهای ایران، فنلاند، انگلیس، تایلند، آمریکا و سنگاپور در تولید این فیلم حضور داشته اند. رامین سهراب، جسیکا ولف، نادر فلاح، کامران تفتی، ارسلان قاسمی، مجید سعیدی، ونوس کانلی، میلاد میرزایی در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند.

لایه های دروغ

«لایه‌های دروغ» با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و شرکت سونرام پروداکشن فنلاند تولید شده و در بخش اصلی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

این اثر سینمایی، درباره قهرمان آتش‌نشان ایرانی است که دچار مشکلاتی در زندگی خود می‌شود؛ رامین سهراب خود نقش آتش نشان را در این فیلم بازی می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =