تجلیل از برترین‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

همزمان با هفته پژوهش، در مراسمی از 28 استاد، کارمند، دانشجوی برتر پژوهشی و انجمن علمی برتر پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته پژوهش به جامعه دانشگاهی و محققان استان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حوزه پژوهش و فناوری جزو سرآمدان کشوری است و در سال گذشته از رتبه 14 به رتبه 5 کشور ارتقا پیدا کرده است.

 رحیمی افزود: در خصوص پیش دفاع های دکتری تخصصی بهترین کارنامه در بین واحدهای دانشگاهی آزاد سراسر کشور به دانشگاه آزاد شهرکرد اعطا شد و این نشان دهنده اینست که استادان دانشگاه به خوبی توانستند دانشجویان را در ارائه پروپوزال هایشان هدایت و راهنمایی کنند.

وی بیان کرد: از بین 200 عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد شهرکرد 20 استاد بر اساس رزومه پژوهشی و ارائه 4 مقاله JCR ، گزارش استنادی مجلات و 30 امتیاز پژوهشی در سال موفق شدند پایه تشویقی دریافت کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد شهرکرد هم در حاشیه این مراسم گفت: امسال تعداد 65 مقاله VOS JCR با حداقل رتبه Q2 و تعداد 85  مقاله Q1 در لیست مجلات و 70 مقاله اسکوپوس محققان دانشگاه آزاد شهرکرد داشتند.

فرشید خیری عنوان کرد: 5 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در گروه های علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی و دامپزشکی برگزیده استانی در بخش پژوهشگران برتر شدند و یک نفر هم به عنوان فناور برتر استانی معرفی و تجلیل شد.

وی اظهار کرد: فعالیت های فناورانه، طرح های برون دانشگاهی و طرح های محصول محور که به تولید برسند، ملاک های انتخاب استادان به عنوان پژوهشگران برگزیده بود.

این مقام مسئول یادآور شد: در نمایشگاه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، از 18 هسته پژوهشی دانشگاه آزاد شهرکرد 4 هسته توسط سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب و معرفی شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد شهرکرد بیان کرد: در آئین تجلیل از برترین های پژوهشی در بخش پژوهشگران برتر استان چهارمحال و بختیاری از مریم پیمانی در گروه علوم پایه، مجید غلامی آهنگرانی در گروه دامپزشکی، بهاره بنی طالبی در گروه علوم انسانی و حامد سقایی در گروه فنی و مهندسی و فرود یداللهی به عنوان فناور برتر تجلیل شد.

همچنین در بخش پژوهشگران برتر واحد شهرکرد هم از رضا احمدی گروه روانشناسی، حسین سازگار علوم پایه، مهدی جهانگیری فنی و مهندسی، محمد حجت الاسلامی کشاورزی، مریم کریمی دامپزشکی و سید محمد علی جلالی به عنوان فناور برتر، نوشا ضیاء مدیر پژوهشی برتر، محمد اسماعیلی همیار پژوهشی برتر و عباس دوستی منتخب برنامه علمی پژوهشیار تجلیل شد.

فرشید خیری در ادامه یادآور شد: در بخش انجمن های علمی برتر از انجمن های علمی کامپیوتر، بهداشت، میکروبیولوژی، حقوق، روانشناسی، دامپزشکی و زبان انگلیسی و همچنین در بخش دانشجویان برتر و همیار پژوهشی از یاسر رحیمیان، بیتا موسوی، فاطمه خداوردی، رویا چعبی، زهره رحیمی و رضا علیپور و علیرضا سیفی به عنوان کانون پژوهشگران برتر با حضور هیأت رئیسه دانشگاه آزاد شهرکرد تجلیل شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1163865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =