واحد کرمانشاه قهرمان مسابقات کشوری کاراته بانوان شد

مسابقات قهرمانی کاراته کشوری ویژه بانوان دانشجوی مناطق دانشگاه آزاداسلامی به میزبانی واحد کرمانشاه برگزار شد که در پایان مسابقات واحد کرمانشاه به همراه واحد قائم شهر موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمانشاه، مسابقات قهرمانی کاراته کشوری ویژه بانوان دانشجوی مناطق دانشگاه آزاد اسلامی به مدت دو روز در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آذر به میزبانی واحد کرمانشاه برگزار و این واحد به نمایندگی منطقه ۵ و و احد قائم شهر به نمایندگی منطقه ۳ به صورت مشترک موفق به کسب مقام قهرمانی شدند. 

رئیس تربیت بدنی واحد کرمانشاه در مورد این مسابقات و نحوه برگزاری آن اظهار کرد: با توجه به امکانات، توانمندی ها و موافقت و تایید مرکز ورزش و تربیت بدنی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی این مسابقات به مدت دو روز در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۴و۲۵ آذر ماه در محل  سالن بزرگ تربیت بدنی شهید سهیلی واحد کرمانشاه برگزار شد و در این مسابقات کاراته کاران ۱۷ واحد به عنوان نمایندگان ۱۰ منطقه دانشگاه آزاداسلامی حضور داشتند. 

سعید مرادی در مورد نتایج بدست آمده بیان کرد: در پایان این مسابقات واحد کرمانشاه با کسب دو مال طلا و دو برنز و و احد قائم شهر نیز با کسب دو مدال طلا و دو برنز عنوان مشترک اول را به خود اختصاص دادند و تیم های تهران و اصفهان نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی در مورد نحوه برگزاری مسابقات توضیح داد: در این مسابقات قهرمانان به نام کشوری و بین المللی حضور داشتند و داوری این مسابقات را ۱۲ نفر از داوران درجه یک بین المللی که همگی از طریق مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به این مسابقات دعوت شدند بر عهده داشتند، در مورد تیم کرمانشاه نیز این تیم به نمایندگی از منطقه ۵ با شش کارته کار در این مسابقات شرکت کرد و موفق به کسب مقام اول شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرمانشاه در پایان این مسابقات با حضور دکتر فرانک سادات موسوی معاون فرهنگی و دانشجویی و تعدادی از مسئولان احکام و جوایز تیم های برنده اهدا شد.  

انتهای پیام /

کد خبر: 1163933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =