معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تغییر کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با صدور حکمی، رضا زیاری به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، مراسم معارفه رضا زیاری به عنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار، و ضمن تشکر از تلاش های ابوالفضل دانائی، حکم انتصاب زیاری به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه توسط دکتر منصوری به وی اعطاء شد.

در این حکم که به امضای مهدی منصوری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان رسیدهُ مسئولیت و سرپرستی معاونت توسعه و مدیریت منابع  واحد سمنان، به مدت یکسال به رضا زیاری واگذار شد.

شناسائی دقیق و احصاء کلیه درآمدهای دانشگاه، لزوم نظم بخشیدن حداکثری در عملکرد مالی و شفاف سازی و کنترل‌های داخلی و مدیریت منابع، هدایت رفتارهای اداری و مالی مستند به برنامه‌های مصوب و موافقت نامه‌های بودجه در حوزه های مختلف، و صیانت از حقوق اعضاء محترم هیات علمی و کارکنان شریف دانشگاه از انتظارات رئیس استان از معاون جدید دانشگاه است.

در حکم زیاری آمده است: با اتکال به نیروی لایزال الهی و با رعایت صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله با برنامه ریزی علمی و نظام مند در کلیه حوزه های ماموریتی موفق و موید باشید و به کمک سایر همکاران حوزه تحت سرپرستی خود نسبت به انجام موارد زیر با تلاش مضاعف موجبات رشد و شکوفائی بیش از پیش دانشگاه را فراهم نمائید.

رضا زیاری دارای مدرک دکتری اقتصاد با گرایش برنامه ریزی توسعه، عضو هیات علمی واحد سمنان است و سابقه تصدی پست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1163969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =