نمایشگاه پژوهش و فناوری استان کرمانشاه آغاز شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با ارائه دستاوردهای مختلف پژوهشی در نمایشگاه سه روزه هفته پژوهش استان کرمانشاه حضوری پررنگ دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرمانشاه، صبح امروز سوم دیماه 1401 با حضور محمد طیب صفری استاندار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مسئولان استان همچنین فرهاد گل محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در محل نمایشگاه دائمی استان، نمایشگاه فعالیت های پژوهشی سال 1401 استان کرمانشاه فعالیت سه روزه خود را آغاز کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در این نمایشگاه حضور پر رنگی دارد و غرفه این دانشگاه با ارائه دستاوردهای مختلف علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه های مدارس سما تا دانشکده های مختلف مورد بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

 فرهاد گل محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در کنار سایر مسئولان بخصوص استاندار کرمانشاه، هم زمان با برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بازدید کرده و با تاکید بر اهمیت فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در این دانشگاه لازمه هر گونه موفقیت دانشگاهی را بها دادن به فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در کنار فعالیت های آموزشی و فرهنگی عنوان کرد.

این نمایشگاه از امروز تا ششم دیماه جهت بازدید علاقمندان فعال است.

انتهای پیام /
 

کد خبر: 1164823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =