دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اصول پانسمان پیشرفته آشنا شدند

کارگاه آموزشی آشنائی با انواع زخم دیابت و مزمن و روش‌های نوین مراقبت و مدیریت زخم و اصول پانسمان پیشرفته در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحدسمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کارگاه آموزشی درمان زخم‌های دیابتی و مزمن با همکاری انجمن علمی پرستاری و باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به منظور ارتقاء سطح علمی و عملی دانشجویان رشته پرستاری در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه برگزار شد.

این کارگاه آموزشی یک روزه ویژه دانشجویان رشته های پرستاری با تدریس مجتبی عندلیب، درمانگر تخصصی زخم، برگزار و دانشجویان رشته پرستاری با انواع زخم، روش‌های نوین مراقبت و مدیریت، اصول پانسمان پیشرفته و دستگاه‌های مدرن درمان زخم آشنا شدند.

در این کارگاه ضمن اشاره به اینکه زخم و انواع آن از مهمترین مباحث علوم پزشکی است و سالانه میلیون‌ها نفر در دنیا دچار زخم های حاد و مزمن می شوند، گفته شد این امر از یک سو بیماران را منزوی و خانواده بیمار را مضطرب کرده و از سوی دیگرجامعه و خانواده را متحمل هزینه های درمانی هنگفتی خواهد کرد، بر ضرورت ارتقای اطلاعات علمی و عملی کادر درمانی کشور در رابطه با مراقبت، مدیریت ودرمان انواع زخم ها تأکید شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1166023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =