۳۵۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اصفهان در طرح پویش شرکت کرده‌اند/ برنامه‌ریزی برای ساخت نیروگاه خورشیدی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان این که طرح پویش تقریبا دو سال است که در استان اصفهان با همکاری صنایع آغاز شده، گفت: ۳۵۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اصفهان در طرح پویش شرکت کرده‌اند.

پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در حاشیه افتتاحیه پارک علم و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان مزیت‌های این مجموعه بیان کرد: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با توجه به وسعت و توانمندی در حوزه فنی، صنعتی و تکنولوژی واحد، بستر خوبی برای تامین زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان فراهم کرده است. اگر مانند پارک‌های علم و فناوری دنیا که در کنار آن‌ها، همه‌ی ظرفیت‌های یک شهر وجود دارد و شهر دانش را تشکیل می‌دهد، این امکان برای دانشگاه آزاد نجف آباد هم تامین شود آینده بسیار درخشانی خواهد داشت.

نتایج علوم مختلف نیازمند تغییر در بنیان‌ها است

نجفی درباره اجرای طرح پویش در دانشگاه آزاد اصفهان گفت: طرح پویش تقریبا دو سال است که به صورت جدی در استان اصفهان با همکاری صنایع و اتاق بازرگانی و بسیاری از دیگر از موسسات آغاز شده و در حال اجرا است. تعداد دانشجویان حاضر در طرح در هر ترم تحصیلی متفاوت است اما حدودا ۳۵۰۰ نفر دانشجو در این طرح شرکت داشته‌اند.

وی ادامه داد: بعضی از دانشجویان حاضر در طرح پس از یک ترم استخدام و وارد محیط کار شدند. حضور در این طرح با توجه به اینکه آموزش مهارت، تجربه کار و یا امکان استخدام را برای دانشجویان و نیروی انسانی را برای صنعت فراهم کرده است، فرصت بسیار خوبی است.در رشته‌های علوم انسانی، خصوصا در رشته‌های حسابداری، روانشناسی و علوم تربیتی نیز استقبال خوبی از سوی دانشجویان صورت گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان درخصوص ساخت نیروگاه خورشیدی در استان اصفهان عنوان کرد: در ساخت و توسعه دانش نیروگاه خورشیدی با همکاری صنعت و اعضای هیات علمی کنسرسیومی تشکیل شده که نیروگاه خورشیدی را به صورت پایلوت در اصفهان راه اندازی خواهیم کرد.
 

خبرنگار: فاطمه لشنی‌زند

انتهای پیام/

کد خبر: 1172386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =