اعضای هیأت مدیره و بازرس تعاونی مسکن کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند

مجمع عمومی تعاونی مسکن کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اعضا برگزار شد و در این نشست اعضای هیأت مدیره و بازرس تعاونی مسکن انتخاب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجمع عمومی تعاونی مسکن کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی روز شنبه 24 تیرماه سال جاری با حضور اکثریت اعضای تعاونی مسکن و اسماعیل نیا نماینده رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد.

برگزاری مجمع عمومی سالانه صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد

اسماعیل نیا در این جلسه با ابراز خرسندی از برگزاری مجمع و انتخابات به ارائه گزارشی از رویکرد جدید دانشگاه در زمینه تأمین مسکن برای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه و قوانین و روند کار تعاونی های مسکن پرداخت.

در ادامه این نشست نامزدهای انتخابات هیأت مدیره و بازرس تعاونی مسکن به معرفی خود پرداختند که در پایان افراد زیر به ترتیب انتخاب شدند: 

محمد ابراهیم قهرمانی با 71 رای عضو هیات مدیره (عضو اصلی)

 بهروز پور محمد با 63 رای عضو هیات مدیره (عضو اصلی) 

علی حنیفی با 52 رای عضو هیات مدیره (عضو اصلی)

سید مهدی میر دامادی با 50 رای عضو هیات مدیره (عضو اصلی)

صادق فخوری با 45 رای عضو هیات مدیره (عضو اصلی)

علی اکبر قلی زاده با 38 رای( بازرس)

همچنین در این جلسه رسول امامی  و علی فرد هرکدام با 43 و 35 رای (اعضای علی البدل) و بهرام خرمی با 31 رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

گفتنی است پس از برگزاری انتخابات، نخستین جلسه اعضای هیات مدیره در روز سه شنبه 27 تیرماه تشکیل شد  و براساس مصوبات جلسه  محمد ابراهیم قهرمانی به عنوان رییس هیات مدیره،  بهروز پور محمد به عنوان مدیرعامل، سید مهدی میردامادی به عنوان نایب رییس و علی حنیفی به عنوان منشی هیأت مدیره معرفی شدند. 

لازم به ذکر است مصوبات مجمع عمومی و نخستین جلسه هیأت مدیره تعاونی مسکن کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی جهت اخذ تأییدیه نهایی به مبادی ذیربط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می شود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1190685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =