همایش بزرگ درس خوب و حال خوب و انتخاب رشته کنکور با سخنرانی متخصصان برجسته کشوری در سالن آمفی تاتر فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مصطفی فیض، مدیر روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای برنامه‌های هدایت تحصیلی و به منظور کمک به داوطلبان عزیز برای انتخاب صحیح رشته دانشگاهی، همایش درس و حال خوب و انتخاب رشته کنکور در واحد سمنان برگزار شد

دبیر ستاد هدایت تحصیلی واحد سمنان، الهام بخشی، کمک به کنترل متغیرهای روانی داوطلبان ورود به دانشگاه و برای داشتن حال خوب در مسیر زندگی را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد و تصریح کرد: در این همایش به موضوعاتی نظیر هیجان مثبت و خوش بینی، کار همراه با  علاقه و رضایت، روابط خوب و سلامت روابط اجتماعی، داشتن هدف و معنا در زندگی و انگیزه و افتخار به موفقیت‌های خود پراخته شد.

وی افزود: تشریح انتخاب‌های مهم زندگی اعم از دوست، رشته تحصیلی، شغل و همسر از محورهای سخنرانی تعاملی دکتر سعید بهرامی متخصص روانشناسی و مدرس ملی و ممتاز مهارت‌های زندگی در این همایش بود.

فیض ادامه داد: در ادامه این همایش از حضور دکتر شاهرخ کروبی مشاور ارشد مراکز آموزش علمی بهره جسته شد و با ارائه نکات روانشناختی و تخصصی داوطلبان با قواعد صحیح انتخاب رشته و دانشگاه آشنا شدند.

معرفی و ارائه رایسان، نخستین انسان واره طراحی شده توسط هوش مصنوعی در انجمن علمی کامپیوتر واحد سمنان دیگر بخش ارائه شده در این همایش بود که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

این مسئول، برگزاری این همایش را محصول مشترک همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و گروه مشاوران تخصصی پرما عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارگاههای آموزشی روانشناختی-تحصیلی با موضوعات انگیزشی و روانشناختی نظیر روش‌های صحیح مطالعه، خلاصه نویسی-تندخوانی، برنامه‌ریزی درسی کنکوری، استعدادیابی و معرفی رشته‌های دانشگاهی را برای علاقه مندان به انتخاب رشته دانشگاهی برای سال ۱۴۰۳ اجرا کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1195291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =